مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافربر درون شهری شیراز:‌ با اسنپ مخالف نیستیم

  • 05 شهریور 1396 - 9:40
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافربر درون شهری شیراز:‌ با اسنپ مخالف نیستیم

حمیدرضا ناصری، مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافربر درون شهری شیراز در جمع رانندگان تاکسی که به فعالیت اسنپ و تاکسی‌های شخصی معترض بودند، گفت: فعالیت های تاکسی های اینترنتی در همه کشورها دنیا وجود دارد، ما هم باید به سمت و سوی استفاده از این فناوری حرکت کنیم و مخالفتی هم با آن نداریم اما بر این باوریم که ساماندهی در این زمینه نیز بسیار حائز اهمیت است.

شماری از تاکسی‌داران شیراز روز شنبه ۴ شهریور در چهار راه پارامونت تجمع کردند.

photo_2017-08-26_12-43-28

به گزارش خبرگزاری ایرنا، ناصری در مورد تاکسی های اینترنتی اسنپ و تپسی گفت: رانندگان اینگونه تاکسی ها مجوز فعالیت از شهرداری ندارند اما برای این کار از اصناف کشور مجوزهایی دریافت کرده اند و شیوه آنها برای جذب مشتری، نرخ پایین و خارج از عرف تعیین شده است.

او افزود: برخی از رانندگانی که در اسنپ فعالیت می کنند، گواهینامه معتبری برای جا به جایی مسافر درون شهری ندارند و هنگام تصادف مشکلات عدیده ای برای خود و مسافران به وجود می آورند.

ناصری همچنین خواهان همکاری سایر ارگان‌ها برای «مقابله» با تاکسی‌های شخصی شد.

«اسنپ» سرویس‌ هوشمند درخواست تاکسی است که در بین شهروندان بسیار محبوب شده‌ و از آنها به جای استفاده از آژانس و تاکسی‌های تلفنی، از تاکسی‌های این شرکت استفاده می‌کنند.

ارزانی، کیفیت سرویس و دسترسی سریع از ویژگی‌های این اپلیکیشن است که باعث شده تا به سرعت جای خود را در بین شهروندان باز کند.

اسنپ چند هفته‌ای است که کار خود را در شیراز آغاز کرده است.

پیش از این نیز فعالیت اسنپ در تهران با اعتراض تاکسی‌داران مواجه شده بود.

معترضان در تهران اسفند ۱۳۹۵ مقابل مجلس تجمع کردند اما فعالیت اسنپ متوقف نشد.

اسنپ و تپسی، سامانه هوشمند درخواست تاکسی، اپلیکشن‌هایی برای آیفون و گوشی‌های اندرویدی دارند و از این طریق بین کاربران و رانندگان ارتباط برقرار می‌کنند.

دیدگاه