60 دختر و پسر در یک «پارتی شبانه» در گرگان بازداشت شدند

  • 21 اردیبهشت 1396 - 20:14
60 دختر و پسر در یک «پارتی شبانه» در گرگان بازداشت شدند

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب گرگان از دستگیری ۶۰ دختر و پسر در یک «پارتی شبانه» خبر داد.

به گزارش روز پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت خبرگزاری ایسنا٬ عزت‌الله حمزه‌نژاد گفته که «این افراد در یک پارتی شبانه در توسکستان گرگان با دستور مقام قضایی و توسط پلیس امنیت اخلاقی دستگیر شدند».

به گفته این مقام قضایی٬ برای مالک ویلا٬ «گردانندگان» این مهمانی و افرادی که «تست الکل» آنها مثبت بوده٬ در دادسرای عمومی و انقلاب گرگان پرونده تشکیل شده است.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب گرگان اضافه کرده که «پرونده مابقی شرکت‌کنندگان در این پارتی شبانه به اتهام رابطه نامشروع در دادگاه کیفری گرگان در حال رسیدگی است».

حمزه‌نژاد همچنین از کشف و ضبط مقداری نوشیدنی الکلی از محل برگزاری این مهمانی خبر داده است.

۱۷ اردیبهشت ماه نیز دادستان عمومی و انقلاب کرمان از «انهدام یک باند بزرگ برپایی پارتی‌های شبانه» در این شهر و بازداشت ۵۵ زن و مرد در این رابطه خبر داده بود.

به گفته دادخدا سالاری٬ این ۵۵ زن و مرد هنگام بازداشت٬ «در حال مصرف مشروبات الکلی و رقص و پایکوبی به صورت مختلط» بوده‌اند.

۱۳ اردیبهشت نیز دادستان عمومی و انقلاب قم از بازداشت ۴۵ زن و مرد در «پارتی شبانه» در یک کارگاه مبل‌سازی خبر داد.

مهدی کاهه گفته بود برای ماموران «محرز» شد که شرکت‌کنندگان در این مهمانی٬ مرتکب «جرائمی نظیر اشاعه و ایجاد موجبات فساد و فحشا، شرب خمر و روابط نامشروع» شده‌اند.

پلیس و قوه قضائیه ایران در دو سال اخیر به طور مکرر اخباری مبنی بر بازداشت شرکت‌کنندگان در میهمانی‌های خصوصی که از نظر آنها به دلیل «مختلط» بودن، منتشر می‌کنند.

 

دیدگاه