بازداشت 55 مرد و زن در یک پارتی شبانه در کرمان

  • 17 اردیبهشت 1396 - 11:10
بازداشت 55 مرد و زن در یک پارتی شبانه در کرمان
دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب کرمان از «انهدام یک باند بزرگ برپایی پارتی‌های شبانه» در کرمان خبر داد. او گفته که ۵۵ زن و مرد در حال مصرف مشروبات الکلی و رقص و پایکوبی به صورت مختلط در کرمان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، دادخدا سالاری گفت که پس از دریافت گزارشاتی در خصوص «تشکیل باندی با سردستگی فردی معلوم‌الحال و از مرفهین بی‌درد» در برپایی «مجالس لهو و لعب و ارتکاب معاصی (گناهان)» برخورد با اعضای باند مذکور در دستور کار ویژه دادستانی قرار گرفت.

این مقام قضایی افزود در هنگام دستگیری، افراد حاضر در پارتی در حال مصرف مشروبات الکلی و رقص و پایکوبی به صورت مختلط  بودند.

دادستان کرمان گفت که «مکان برپایی جرم» با حکم قضایی پلمپ شده و ۱۹ دستگاه خودروی لوکس و گرانقیمت و دو دستگاه موتورسیکلت سنگین و ۱۰ لیتر مشروبات الکلی و سایر وسایل جرم از متهمان کشف و توقیف شده است.

در دو سال اخیر و به ویژه در سال جاری خورشیدی روند برخورد با پارتی‌ها در ایران از سوی قوه قضائیه و نیروی انتظامی افزایش یافته است.

در دو هفته اخیر نیز ۲۵ دختر و پسر جوان در یک پیتزا فروشی در اهواز به اتهام «رقص» و ۴۵ زن و مرد در پارتی شبانه در قم بازداشت شده‌اند.

دیدگاه