تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024

تانکر حمل سوخت در شیراز به پنج خودرو سواری پارک شده آسیب رساند

  • 21 دی 1400 - 10:05
تانکر حمل سوخت در شیراز به پنج خودرو سواری پارک شده آسیب رساند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: تانکر حمل سوخت به هنگام حرکت با پنج خودرو سواری پارک شده در کوچه‌ای واقع در بلوار امیرکبیر شیراز برخورد کرد و به آن‌ها آسیب رساند.

محمدهادی قانع شامگاه دوشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: ساعت ۱۹ شامگاه دوشنبه ۲۰ دیماه ۱۴۰۰ این حادثه تصادف در کوچه ۳۵ بلوار امیرکبیر به سامانه ۱۲۵ اعلام و مأموران دو ایستگاه آتش‌نشانی ۱۴ و ۵ به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: براساس گزارش حادثه یک دستگاه تریلی حمل سوخت به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص با پنج خودرو سواری( پژو پارس، پژو ۲۰۶، پاترول، پراید و آزارا)  پارک شده در کوچه برخورد کرد که بر اثر این حادثه سرنشین خانم خودرو پژو پارس مصدوم و سریعا به مراکز درمانی منتقل شد.
قانع اضافه کرد: مخزن تریلی در زمان حادثه فاقد سوخت بود، اما شدت برخورد تریلی با خودروهای پارک شده منجر به نشت شدید گازوئیل از باک تریلی و بنزین از خودرو های سواری شده بود.
وی بیان کرد: با توجه به احتمال وقوع آتش سوزی در محل حادثه آتش نشانان با استفاده از شیر هیدرانت موجود در محل و پاشش مداوم آب، محل را از گازوئیل و بنزین پاک سازی و به ایمن سازی خوردوهای تصادفی پرداختند.
رئیس سازمان اتش نشانی شیراز گفت: علت این تصادف از سوی کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.

بولوار امیرکبیر شیراز که به جاده بوشهر و جاده  سیمان نیز مشهور است تا سه دهه پیش به نوعی جاده کمربندی و خارج از شهر محسوب می شد.
با گسترش شهر شیراز و افزایش جمعیت این کلانشهر، بولوار امیرکبیر اینک چسبیده به شیراز و از مراکز پرجمعیت است اما تردد ماشین های سنگین و وجود تعمیرگاه و گاراژ  از یادگارهای ماندگار زمان پیش از مسکونی شدن این بولوار است.    

دیدگاه