تزریق دُز سوم واکسن به معلولان و سالمندان بهزیستی فارس درحال انجام است

  • 03 آذر 1400 - 15:30
تزریق دُز سوم واکسن به معلولان و سالمندان بهزیستی فارس درحال انجام است

مدیر روابط عمومی و مشاور مدیر کل بهزیستی فارس اعلام کرد:تزریق دُز سوم (بوستر) واکسن کرونا به معلولان و سالمندان در مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی فارس با همکاری ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است.

روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس سه‌شنبه از قول عبدالرحمن سلیم حقیقی افزود:تزریق دُز سوم با اولویت مراکز سالمندان از ابتدای آبان ماه شروع شد و طبق دستورالعمل وزارت بهداشت در حال انجام است.

مدیر روابط عمومی و مشاور مدیر کل بهزیستی فارس ادامه داد: از آنجایی که بعد از گذشت شش ماه از تزریق واکسن نوبت دوم کرونا، ایمنی واکسن کاهش می یابد، افراد پرخطر باید دُز نوبت سوم یا یادآور را دریافت کنند. 

او عنوان کرد: در حال حاضر ۱۰ مرکز نگهداری سالمندان ۴۰ مرکز نگهداری معلولین ذهنی، ۹ مرکز اعصاب و روان و ۳ مرکز نگهداری معلولین جسمی در استان فارس فعال هستند و در مجموع ۵۰۸ نفر سالمند و ۲۱۲۱ نفر از افراد دارای معلولیت در این مراکز بستری هستند.

مشاور مدیر کل بهزیستی فارس گفت:‌ همزمان که دُز سوم به مددجویان در مراکز تزریق می شود به پرسنل مراکز نیز تزریق می شود، در حال حاضر تمام پروتکل های بهداشتی بصورت دقیق در مراکز انجام می‌شود و این مورد توسط کارشناسان حوزه‌های تخصصی بررسی می‌شود.

دیدگاه