بازگشایی مدارس فارس به شرط موافقت شورای مدرسه از اول آذر

  • 01 آذر 1400 - 7:44
بازگشایی مدارس فارس به شرط موافقت شورای مدرسه از اول آذر

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس از بازگشایی همه مدارس در این استان از دوشنبه اول آذر خبر داد و اعلام کرد که الزام بازگشایی و حضور دانش آموزان در مدرسه برعهده شورای هر مدرسه است.

فرهاد اسماعیلی یکشنبه ۳۰ آبان در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس شیوه نامه ۰۶ ستاد ملی مبارزه با کرونا، شورای مدرسه نسبت به امکانات مدرسه برای تعیین تعداد حضور دانش آموزان تصمیم گیری کرده و از منطقه آموزش و پروش مربوط، برای بازگشایی مدرسه مجوز دریافت می‌کند. 

او با بیان اینکه نیازی به حضور همه دانش آموزان در مدرسه نیست، افزود: در هر کلاس، تعداد محدودی دانش آموز حضور پیدا می کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس با اشاره به تاثیر ویروس کرونا بر تعطیلی مدارس گفت: علاوه بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی لازم در کلاس‌های درس، دانش آموزان خوراکی‌ها و آب آشامیدنی مورد نیاز را همراه داشته باشند، زیرا بوفه‌های مدارس تعطیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه اگر از نظر شورای مدرسه، شرایط برای بازگشایی مدرسه محیا نباشد، مدرسه بازگشایی نمی‌شود، عنوان کرد: اسامی همه دانش آموزان در سامانه درخواست سرویس فعال شده است.

اسماعیلی افزود: هماهنگی‌های لازم با شهرداری انجام شده و دانش آموزانی که به سرویس نیاز دارند می‌توانند درخواست خود را همانند سال‌های پیشین در سامانه ثبت کنند.

دیدگاه