تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024

خانواده نیکوکار شیرازی ۲ پایگاه اورژانس در فارس احداث می‌کنند

  • 25 آبان 1400 - 11:49
خانواده نیکوکار شیرازی ۲ پایگاه اورژانس در فارس احداث می‌کنند

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس از احداث دو پایگاه اورژانس جاده‌ای با اهدای ۲۰ میلیارد ریالی کمک خانواده نیکوکار شیرازی خبر داد.

علی‌اکبر رامجردی دوشنبه ۲۴ آبان با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: خانواده «کریم‌پور» از نیکوکاران شیرازی به یاد فرزندشان مرحوم «مالک کریم‌پور»، ۲۰ میلیارد ریال برای احداث ۲ پایگاه اورژانس جاده‌ای اهدا کرده‌اند.

او با اشاره به ارائه مشورت از سوی مجمع خیرین تامین سلامت فارس براساس نیازسنجی‌های انجام شده و در پیشبرد بهتر اهداف سلامت، افزود: در نشستی با حضور خانواده کریم پور و پس از انعقاد تفاهم نامه همکاری با مجمع خیرین تامین سلامت فارس، این خانواده نیکوکار ساخت دو پایگاه اورژانس بین جاده ای در فارس را عهده دار شدند.

رامجردی خاطرنشان کرد: این دو پایگاه اورژانس در جاده جدید فیروزآباد _ فراشبند و محور فراشبند _ دهرم، طبق استاندارهای مربوط به پایگاه های اورژانس، احداث می‌شود.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: این خانواده با اهدای مبلغ ۲۰ میلیارد ریال، ساخت این دو پایگاه اورژانس با زیربنای ۲۰۰ متر مربع را متقبل شدند و پیش بینی می‌ شود تا یک سال آینده، این دو پروژه به بهره برداری برسد.

دیدگاه