جریمه دو کارخانه لبنیات گرانفروش در فارس

  • 24 آبان 1400 - 16:55
جریمه دو کارخانه لبنیات گرانفروش در فارس

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از محکومیت شدن ۲ واحد تولید لبنیات در فارس به پرداخت جریمه نقدی ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی خبر داد.

غلامرضا سالاری اظهار کرد: در پی گزارش سازمان صمت مبنی بر تخلف دو کارخانه تولید فرآورده‌های لبنی، برای رسیدگی به تخلفات این دو کارخانه در تعزیرات حکومتی استان تشکیل پرونده شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی فارس، او افزود: بر اساس بررسی‌های کارشناسی، این دو کارخانه لبنیات به صورت غیرقانونی اقدام به افزایش قیمت برخی از محصولات خود کرده بودند که در این راستا مدیران عامل این واحدهای تولیدی به تعزیرات حکومتی احضار شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به احراز تخلف و صدور حکم محکومیت برای این اقدام غیرقانونی گفت: این دو واحد متخلف به پرداخت جریمه ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی در حق دولت جریمه شدند که پس از قطعی شدن احکام صادره، جرایم اعمال شده وصول و به خزانه کشور واریز شد.

سالاری همچنین با بیان تشدید نظارت بر قیمت محصولات لبنی بعنوان بخشی از سبد کالاهای اساسی با همکاری دستگاه‌های نظارتی اضافه کرد: از ابتدای سال ۱۰۳ فقره پرونده مربوط به تخلفات لبنیات در شعب تعزیرات حکومتی استان فارس رسیدگی و متخلفان بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جریمه شده‌اند.

دیدگاه