نماینده مجلس: آب سد رودبال به کشاورزان داراب برسد

  • 24 مهر 1400 - 12:05
نماینده مجلس: آب سد رودبال به کشاورزان داراب برسد

نماینده داراب و زرین دشت و رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: در سفر وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان داراب مقرر شد ۱۵۰ میلیارد تومان جهت انتقال آب سد رودبال تخصیص یابد و آب این سد به کشاورزان داراب برسد.

محمدجواد عسکری پنجشنبه در حاشیه سفر وزیر جهاد کشاورزی به عنوان نماینده رئیس‌جمهوری به داراب در مصاحبه با ایرنا افزود: یکی از مهمترین اقدامات در جهت حمایت از کشاورزان داراب و زرین دشت احداث کانالهای زیردست سد رودبال و سد خسویه است که می تواند به رونق کشاورزی منجر شود.
وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه شهرستانهای داراب و زرین دشت قطب تولید دام است مقرر شد شرکت پشتیبانی امور دام یا دام های روستائیان و عشایر را خریداری کند و یا نهاده های دامی را در اختیار قرار داده و بعد از فصل پرواربندی، تهاتر کند.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در ادامه افزود: همچنین در خصوص کنترل قیمت مرغ از هفته آینده جوجه یک روزه در سامانه بازارگاه عرضه خواهد شد.
نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی همچنین به مطرح شدن مشکلات شهرستان های داراب و زرین دشت در جلسه استانی هیات دولت که با حضور رئیس جمهور تشکیل خواهد شد اشاره کرده و افزود: مشکلات راههای مواصلاتی داراب و زرین دشت؛ نوسازی مدارس فرسوده؛ ایجاد ساختارهای اداری در شهر حاجی آباد؛ توسعه اشتغال خانگی؛ ایجاد زیرساخت های ورزشی و … مطرح خواهد شد.

دیدگاه