روز پرکار برای اورژانس داراب؛ ۳ حادثه با ۲۵ مصدوم

  • 22 مهر 1400 - 14:52
روز پرکار برای اورژانس داراب؛ ۳ حادثه با ۲۵ مصدوم

مسئول مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان داراب از وقوع سه مورد تصادف در محور داراب به بندرعباس و گردنه کوهستانه تل بارگاه خبر داد که منجر به مصدومیت ۲۵ نفر و فوت یک نفر شد.

هادی کشاورز شامگاه چهارشنبه ۲۱ مهر به خبرنگاران گفت: براثر وقوع یک حادثه در ساعت ۱۵ و ۴۴ بعدازظهر امروز یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با یکدستگاه کامیون ایسوزو، سه نفر مصدوم شدند که با اعزام دو دستگاه آمبولانس خدمات لازم به مصدومان ارائه شد.

وی اضافه کرد: در حادثه دیگری که ساعت ۱۶ و هشت دقیقه عصر امروز رخ داد، یک دستگاه پراید با یک دستگاه مزدا دوکابین برخورد کرد که منجر به مصدومیت ۱۱ نفر شد.

کشاورز با اشاره به اعزام ۶ دستگاه آمبولانس به محل وقوع این حادثه در محور داراب به بندرعباس، مقابل پمپ بنزین شهرک غدیر، گفت: مصدومان مانند حادثه قبل بعد از تریاژ و ارائه خدمات اولیه درمانی به بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب اعزام شدند.

این مقام مسئول همچنین گفت: صبح امروز نیز در گردنه تل بارگاه یک دستگاه وانت نیسان واژگون شد که این حادثه هم ۱۱ مصدوم به دنبال داشت.

کشاورز با بیان اینکه سه حادثه مذکور جمعا ۲۵ مصدوم برجا گذاشت گفت: یکی از مصدومان حادثه دوم در جاده داراب به بندرعباس براثر شدت جراحات وارده فوت کرد.

به گزارش ایسنا، جاده ترانزیت داراب بندرعباس، یکی از محورهای پر حادثه جنوب فارس به شمار می‌رود، که همه ساله شمار زیادی مصدوم و فوتی در این حوادث برجای می‌ماند.

دیدگاه