انهدام باند صادرات مواد مخدر صنعتی در فارس

  • 21 مهر 1400 - 15:07
انهدام باند صادرات مواد مخدر صنعتی در فارس

رئیس کل دادگستری فارس اعلام کرد که یک گروه صادرکننده موادمخدر صنعتی به خارج کشور، در این استان و به همت پلیس فارس منهدم شد.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی گفت: هفت نفر از اعضای یک باند بین‌المللی موادمخدر که اقدام به انتقال ماده مخدر شیشه، به برخی کشورها می‌کردند، با تلاش پلیس موادمخدر فارس و دستورات قضایی از سوی بازپرس ویژه دادسرای انقلاب اسلامی بازداشت شده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، موسوی با بیان اینکه از این باند ۵ کیلو و ۶۴۰ گرم شیشه کشف شده است، افزود: سرکرده این باند توسط پلیس یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس نیز تحت تعقیب است.

رئیس کل دادگستری فارس گفت: از این باند مقادیر قابل توجهی ارز دیجیتال، اسناد ۵ باب منزل مسکونی، یک قطعه باغ و دو دستگاه اتومبیل کشف و ضبط شد.

موسوی خاطرنشان کرد: باندهای بزرگ و سرکردگان اصلی تهیه، توزیع و حمل مواد مخدر در تیررس برخورد قاطعانه دستگاه قضایی هستند و این رویکرد با هدف ضربه به سرشاخه‌های عمده مواد مخدر و جلوگیری از تغذیه خرده فروشان در جامعه در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: امسال با همکاری چند جانبه نیروهای انتظامی، امنیتی و قضایی باندهای بزرگ زیادی مورد هدف قرار گرفته‌اند.

دیدگاه