آزادی سه نوجوان دارابی در پایان ۶۰ روز گروگان‌گیری

  • 10 مهر 1400 - 10:11
آزادی سه نوجوان دارابی در پایان ۶۰ روز گروگان‌گیری

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی داراب و کهنوج، سه نوجوان گروگان گرفته شده از چنگ آدم ربایان رها و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس در مطلب ارسالی جمعه از قول سردار رهام بخش حبیبی بیان کرد: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در دوازدهم مردادماه ۱۴۰۰ در روستای “فتح آباد” شهرستان داراب و ربایش سه نوجوان توسط چند نفر با یک سواری پژو ۴۰۵، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در بررسی اظهارات خانواده های افراد ربوده شده مشخص شد متهمان به خاطر اختلافات مالی اقدام به چنین کاری کرده اند.
فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی داراب با اقدامات فنی و تخصصی و استفاده از  شیوه‌های نوین پلیسی تحقیقات گسترده‌ای را در این خصوص آغاز و مطلع شدند افراد گروگان گرفته شده به شهرستان کهنوج از توابع استان کرمان منتقل و در اطراف کوه های آن منطقه نگهداری می شوند.
سردار حبیبی  تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضائی از لحظات اولیه وقوع گروگان گیری تا جمعه نهم مهرماه ۱۴۰۰ موفق شده اند ۴ نفر در این خصوص دستگیر و همچنین خودرو استفاده شده در آدم ربایی را توقیف کنند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهمان (دیگر افراد مشارکت کننده در این وقوع) که خطر را احساس می‌کردند هر سه نوجوان پسر ۱۳ الی ۱۶ ساله را در کوه های اطراف کهنوج رها کردند، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی داراب با همکاری کارکنان انتظامی آن شهرستان(کهنوج) افراد گروگان گرفته شده را به داراب انتقال و صحیح و سالم تحویل خانواده های آنان دادند.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری دیگر افراد مشارکت کننده در این آدم ربایی با جدیت ادامه دارد، اظهار کرد: پلیس استان فارس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می‌کند.
شهرستان داراب در جنوب شرقی استان فارس و در فاصله ۲۲۵ کیلومتری  شیراز واقع شده است.

دیدگاه