۴۵ هزار نفر جمعیت روستاهای مرودشت بزودی از آب سالم بهره مند می‌شوند

  • 30 شهریور 1400 - 13:12
۴۵ هزار نفر جمعیت روستاهای مرودشت بزودی از آب سالم بهره مند می‌شوند

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس با بیان اینکه ۴۵ هزار نفر جمعیت روستاهای شرق شهرستان مرودشت بزودی از آب سالم بهره مند می‌شوند اظهار داشت : طرح آبرسانی به این روستاها به طول ۵۵ کیلومتر در حال اجرا است.

علی بوستانی مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس روز دوشنبه در حاشیه بازدید استاندار فارس از این طرح  به تشریح مختصات فنی پروژه و نتایج حاصل از آن پرداخت و اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح آبرسانی که شامل اجرای خطوط انتقال به طول ۵۵ کیلومتر با استفاده از لوله های فلزی و پلی اتیلن است تامین آب از خط انتقال آبرسانی به شهر خرامه و از تصفیه خانه آب کوه سبز می باشد.

بوستانی با بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب و مستمر آبرسانی به روستاهای شرق مرودشت هدف اصلی طرح آبرسانی است گفت: این مناطق شامل مجموعه  روستایی کناره و محمود آباد و مجموعه آبرسانی اکراد است که مشتمل بر  ۳۰ روستا می باشد.

وی جمعیت بهره مند از این طرح آبرسانی را۴۵ هزار نفر عنوان  و ابراز امیدواری کرد با در اختیار قرار گرفتن به موقع اعتبارات مورد نیاز، این طرح در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

بوستانی مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس همچنین مشکل اساسی شهر مرودشت در حوزه آب شرب را فرسوده بودن شبکه های توزیع و برخی از تأسیسات آبرسانی دانست و خواستار اهتمام ویژه مسئولین در این حوزه شد.

دیدگاه