۵ عضو کانون پرورش فکری فارس در سومین مهرواره شعر آفرینش برگزیده شدند

  • 29 شهریور 1400 - 14:23
۵ عضو کانون پرورش فکری فارس در سومین مهرواره شعر آفرینش برگزیده شدند

برگزیدگان سومین مهرواره شعر آفرینش، از سوی انجمن شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،همزمان با روز ملی شعر و ادب فارسی معرفی شدند که نام پنج عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس نیز در میان آنان هست.  

بر پایه مطلب دریافتی از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس از میان نزدیک به ۹۰۰ اثر رسیده به دبیرخانه سومین مهرواره شعر آفرینش از سراسر کشور و پس از دو مرحله داوری ۹۰ نفر از اعضای انجمن‌های شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (در دو گروه سنی نوجوان و ارشد) در فهرست برگزیدگان جای گرفتند که از این تعداد ۱۷ نفر به عنوان برگزیدگان بخش ویژه (شعر طنز) معرفی شدند.

 فاطمه شمس عضو بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی کانون فارس و فاطمه تنبیه عضو کانون فارس از مرکز فرهنگی هنری شماره یک داراب به عنوان برگزیدگان بخش نوجوان معرفی شدند.

رکسانا زارعی نیز عضو کانون فارس از مرکز فرهنگی هنری خرامه است که در بخش ارشد معرفی شده است. 

در بخش ویژه (شعر طنز) این مهرواره، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس دو برگزیده داشت. فاطمه کشاورز از مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ شیراز  و فاطمه تنبیه از مرکز فرهنگی هنری شماره یک داراب.

بر اساس این خبر، همانند مهرواره‌های گذشته قرار است آثار برگزیدگان در مجموعه‌ای از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شود.

مانند دوره‌ دوم این مهرواره، امسال نیز به دلیل شیوع کرونا، اختتامیه به شکل حضوری برگزار نخواهد شد اما به‌زودی برای برگزیدگان، کارگاه‌های تخصصی نقد و بررسی شعر به شکل مجازی از سوی داوران مرحله پایانی مهرواره برگزار و لوح تقدیر و هدایای برگزیدگان نیز در هفته‌های آینده به استان‌ها ارسال خواهد شد.

دیدگاه