تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024

خرید توافقی ۲۰۰ تن خیار صنعتی از کشاورزان فارس

  • 16 شهریور 1400 - 15:59
خرید توافقی ۲۰۰ تن خیار صنعتی از کشاورزان فارس

مدیرعامل اتحادیه تعاونی تولید استان فارس از ادامه روند خرید توافقی خیار سبز صنعتی خبر داد و گفت: خرید خیار توافقی اتحادیه تعاونی تولید استان از مرز ۲۰۰ تن عبور کرده است.

بهنام عسکری گفت: در راستای توسعه کشت قراردادی و با هدف حمایت از کشاورزان این طرح، با مشارکت اتحادیه شرکت‌های تعاونی تولید استان فارس و اتحادیه شرکت‌های تعاونی تولید شهرستان سرچهان و با انعقاد قرارداد با کارخانجات برگزیده کشور در سطح ١٠٠ هکتار انجام شد.

به گزارش ایسنا به نقل از اتحادیه تعاونی تولید فارس، عسکری خاطرنشان کرد که قرارداد منعقد شده با کارخانه‌ها سه ساله است و همکاری در سال‌های آینده نیز ادامه دارد.

عسکری گفت: با هماهنگی انجام شده با فرمانداری و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سرچهان، از نیمه تیرماه با شروع فصل برداشت توسط اتحادیه تعاونی تولید استان و با مشارکت سرمایه اتحادیه تعاونی تولید سرچهان تعداد چهار ایستگاه ثابت، مجهز به دستگاه سورت در چهار نقطه شهرستان تجهیز و راه اندازی شده و محصول خریداری شده پس از سورت در سایزهای ویژه، ممتاز، درجه یک و درجه دو به کارخانجات طرف قرارداد ارسال می‌شود.

مدیرعامل اتحادثه تعاونی تولید استان فارس خاطرنشان کرد: این طرح می‌تواند به عنوان یک نمونه موفق از توسعه خدمات فنی و تجاری در سطح تعاونی‌های تولید مطرح شود.

دیدگاه