تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024

دهه اول محرم ۴۰ هزار پُرس غذای گرم در شیراز توزیع شد

  • 31 مرداد 1400 - 16:41
دهه اول محرم ۴۰ هزار پُرس غذای گرم در شیراز توزیع شد

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز، از پخت و توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم توسط گروه‌های جهادی در دهه اول محرم در منطقه شرق شیراز خبر داد.

سرهنگ احمد جعفری، خدمت به خلق خدا را ازشاخصه‌های هویت دین برشمرد و گفت: سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز در صدد است تا با اصلاح زیرساخت‌ها و با کمک مدیران هر محله در منطقه شرق شیراز در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ورود کند و تا حد امکان به افراد بی بضاعت با اشتغال خورد و کوچک به صورت ریشه‌ای کمک کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز، او در ادامه از توزیع ۱۵ سری انواع لوازم منزل و جهیزیه خبرداد و گفت: در دهه اول محرم یک هزار و ۱۰۰بسته معیشتی در بین افراد نیازمند تقسیم و در این ایام ۱۰۰۰ کیلو آش در مراسمات و هیئات مذهبی با حفظ رعایت پروتکل بهداشتی توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز همچنین از ۵۰ مورد خدمات بهداشتی و درمانی شامل دندانپزشکی و شناسایی و کمک به افراد و خانواده‌های درگیر کرونا خبر داد و بیان کرد: نیروهای جهادی سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) در منطقه شرق شیراز در برخی از بیمارستان‌ها حضور پیدا کردند و به کمک بیماران کرونایی شتافتند.

جعفری از گروه‌های جهادی و افسران جنگ نرم که در مواقع حساس و در شرایط بحرانی و سخت به کمک بیماران کرونایی می‌شتابند و به فعالیت‌های دیگر مشغول هستند، تقدیر کرد.

دیدگاه