کمپین جمع‌آوری زباله‌های به جای مانده از مراسم محرم در فارس آغاز شد

  • 30 مرداد 1400 - 13:12
کمپین جمع‌آوری زباله‌های به جای مانده از مراسم محرم در فارس آغاز شد

کمپین جمع‌آوری زباله‌های به جای مانده از مراسم محرم با هدف ترویج فرهنگ جلوگیری از شیوع بیماری کرونا توسط هیات ورزش‌های همگانی فارس آغاز و تا اربعین یک ماه دیگر ادامه دارد.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: پویش نذر ورزشی در راستای پویش آماده باش هیات ورزش‌های همگانی استان فارس همزمان با ماه محرم اجرا می‌شود.

سیروس پاک فطرت افزود: این برنامه با هدف ترویج فرهنگ جلوگیری از شیوع بیماری کرونا با جمع آوری ماسک، دستکش و زباله‌های رها شده در طبیعت تا اربعین سید و سالار شهیدان ادامه دارد و در همین راستا کمیته‌های متناظر هیات ورزش‌های همگانی و هیات‌های شهرستانی این پویش را در طبیعت، تفرجگاه‌ها و پارک‌های سراسر استان انجام می‌دهند.

پاک‌فطرت بیان کرد: پویش نذر ورزشی در راستای فرهنگ سازی و ترویج جمع آوری ماسک‌های رها شده در طبیعت دنبال می‌شود که اگر مشارکت مردمی در سطح شهر انجام شود اقدامی موثر در پیشگیری از بیماری کرونا به شمار می‌رود.

پاک‌فطرت افزود: با تلاش علاقه‌مندان به ورزش در طبیعت و جمع آوری زباله‌های پلاستیکی، ماسک و دستکش به جهت واگیردار بودن بیماری کرونا ضروری است که مردم استان توجه جدی به این موضوع داشته باشند.

او در پایان از ورزشکاران و طبیعت‌دوستان درخواست کرد ضمن رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی از رها کردن ماسک و دستکش در طبیعت خوداری کنند.

دیدگاه