بیش از دو هزار سری جهیزیه به نوعروسان در فارس اهدا شد

  • 17 مرداد 1400 - 14:08
بیش از دو هزار سری جهیزیه به نوعروسان در فارس اهدا شد

با حضور استاندار فارس، فرمانده سپاه فجر و فرمانده نیروی انتظامی استان، دو هزار و ۶۹۱ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد فارس اهداء شد.

استاندار  فارس عصر شنبه ١۶ مرداد در آیین اهدای ٢۶٩١ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد فارس بیان کرد: اگر با توکل به خدا و صادقانه پای کارهای بزرگ و سخت برویم، می‌توان بسیاری از مشکلات پیش روی جوانان را برداشت.

عنایت‌الله رحیمی ادامه داد: خیرین  بزرگواری در فارس داریم که فعالیت‌های خوبی از آزادسازی زندانیان تا تامین مسکن محرومان و اهدای جهیزیه به نوعروسان از خود به جای گذاشته‌اند.

او همچنین گفت: متاسفانه ویروس کرونا شتابان در حال حرکت است و باید به گونه‌ای رفتار کنیم که خدشه‌ای به زندگی مردم وارد نشود و بتوان با جلوگیری از شیوع این بیماری، سلامتی را به جامعه ارزانی داشت.

محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) فارس نیز در این مراسم بیان کرد: استان فارس در چند سال اخیر به همت خیران توانسته گام‌های خوبی را در تمام عرصهپها با وجود مشکلات اقتصادی و تورم بردارد و این با جزء وفاق و همدلی در استان نبوده است. 

او با اشاره به اینکه امروز شاهد افزایش کمک‌های مومنانه در تمام عرصه‌ها به همت گروه‌های جهادی، بسیج، خیران و … هستیم، افزود: در سال گذشته بیش از ۶۲۵۰ سری جهیزیه با حمایت بسیج و حمایت خیران به نوعروسان نیازمند شهرستان‌های استان تقدیم شد.

بذرافشان با اشاره به جذب ۱۰ درصد از کل تسهیلات اشتغال کشور در سال گذشته توسط کمیته امداد (۸۲۶ میلیارد تومان)، ادامه داد: در حوزه اشتغال، استان فارس طی ۵ سال متوالی رتبه نخست را به خود اختصاص داده است. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین بیان کرد: امروز در حوزه ازدواج و تحکیم بنیان خانواده نیز ۲۶۹۱ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اهداء و ۲۵۰۰ سری لوازم سرمایشی نیز بین نیازمندان توزیع می‌شود که این حرکت بزرگ، نگاه بلند ارشد مسئولان استان و خدمت شرافتمندانه را نشان می‌دهد.

او ضمن قدردانی از تلاش‌ها و پیگیری‌های استاندار فارس عنوان کرد: در سفر رئیس کل کمیته امداد امام خمینی (ره) به استان فارس مسکن ۳ هزار واحدی برای افراد تحت پوشش کلنگ زنی شد. 

دیدگاه