بارندگی تابستانه شیراز ۵۵ مصدوم برجا گذاشت

  • 29 تیر 1400 - 8:01
بارندگی تابستانه شیراز ۵۵ مصدوم برجا گذاشت

در نخستین ساعات بارندگی روز گذشته شیراز، ۵۵ نفر از شهروندان براثر تصادف مصدوم و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امتیاز و فوریت‌های جراحی شهید رجایی منتقل شدند.

رئیس بیمارستان شهید رجایی شیراز، با بیان اینکه این مرکز تخصصی تروما، روز یکشنبه ۲۷ تیر و به دنبال بارندگی شیراز، ۵۵ مصدوم را پذیرش کرده است، گفت: همه مصدومان خدمات درمانی را دریافت کردند و اکنون تنها وضعیت ۶ مصدوم، نامساعد است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بیمارستان حاج محمداسماعیل امتیاز و فوریت‌های جراحی شهید رجایی، امین نیاکان افزود: نخستین بارندگی ها، بیش از سایر بارندگی ها سبب لغزندگی جاده ها و خیابان ها می شود، وجود لایه نازک خاک و چربی دود و اثرات به جا مانده از لاستیک خودروها بر سطح جاده ها، سبب می شود تا میزان لغزندگی در جاده ها، چند برابر شود.

نیاکان تاکید کرد: رانندگی در جاده‌های لغزنده و هوای بارانی نیازمند رعایت بیشتر نکات ایمنی است و غفلت از آن می ‌تواند زیان‌ها و پیامدهای جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

به گزارش ایسنا، بعدازظهر دیروز، شیراز شاهد بارندگی شدیدی بود که علیرغم تمهیدات اندیشیده شده، منجر به آبگرفتگی برخی معابر و وقوع حوادثی خصوصا تصادفات رانندگی در این کلانشهر شد.

دیدگاه