افزایش ۸ درصدی ترافیک مرسولات پستی در فارس

  • 20 خرداد 1400 - 15:48
افزایش ۸ درصدی ترافیک مرسولات پستی در فارس

مدیرکل پست فارس گفت: پست استان رشد ۸ درصدی ترافیک مرسولات پستی را در بین ادارات پست کشور به خود اختصاص داده است.

مهدی آزادی در جلسه شورای ادارات تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس ضمن قدردانی از زحمات کارکنان اداره کل پست استان در دوران شیوع کرونا بیان کرد: در این اداره کل به دلیل افزایش کار فیزیکی در ایام کرونا و همچنین کمبود نیروی انسانی، امکان انجام امور از طریق دورکاری برای کارکنان مهیا نشد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان فارس، آزادی اضافه کرد: پست استان فارس رشد ۸ درصدی ترافیک مرسولات پستی را در بین ادارات پست کشور به خود اختصاص داده است.

مدیرکل پست فارس از رشد و فعالیت شرکت‌های استارتاپی در استان اعلام رضایت کرد و در راستای رفع مشکلات مربوط به کمبود فضای عملیاتی اداره کل پست استان فارس قول مساعدت داد.

آزادی در این جلسه ضمن ارائه گزارش از عملکرد کارکنان اداره کل پست فارس و افزایش چشمگیر مرسولات پستی وارده در ایام کرونا، به ترافیک ۱۲ میلیونی مرسولات پستی وارده در سال ۱۳۹۹ اشاره کرد.

او همچنین به ورود حدود ۳۰ هزار مرسوله پستی بطور میانگین بصورت روزانه در اداره کل پست جهت ارسال به شهرستان‌های استان فارس و توزیع در شیراز خبر داد.

مدیرکل پست استان فارس در ادامه جلسه، ضمن اشاره به رشد قابل توجه توسعه سرویس‌های الکترونیک، در راستای وجود مشکلات کمبود فضای عملیاتی در اداره کل پست استان فارس و نواحی پستی دولتی شیراز مطالبی بیان کرد و خواستار رفع آن‌ها شد.

دیدگاه