تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه های گردشگری فارس

  • 07 خرداد 1400 - 15:05
تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه های گردشگری فارس

سرپرست میراث فرهنگی فارس گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های گردشگری در فارس تخصیص‌یافته که باید نمایندگان و روسای ادارات شهرستان‌ها پیگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید معینی در نشست هم‌اندیشی مجازی سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با رؤسا و نمایندگان شهرستان‌های استان فارس افزود: شورای اداری شهرستان‌ها با حضور چهار نماینده شهرستان به‌صورت دوره‌ای در بحث میراث‌فرهنگی، گردشگری، سرمایه‌گذاری و صنایع‌دستی هرماه با حضور معاونین و مسئول امور ستادی هر معاونت و کارشناسان مسئول برگزار می‌شود تا مشکلات و مسائل شهرستان‌ها را بررسی شود.

وی تصریح کرد: نمایندگان و رؤسای ادارات شهرستان‌ها با همکاری فرمانداری‌ها و معاونین اداره کل برای تأمین اعتبار هماهنگی لازم را به عمل‌آورند.

سرپرست میراث فرهنگی فارس ادامه داد :۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های گردشگری در استان فارس تخصیص‌یافته که باید نمایندگان و رؤسای ادارات شهرستان‌ها پیگیری کنند تا این اعتبارات در پروژه‌های گردشگری مناسب به نوع شایسته و بایسته توزیع شود. معینی گفت: رؤسا و نمایندگان شهرستان‌ها باید در هفته صنایع‌دستی که در پیشرو داریم با برنامه‌ریزی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها و با خلاقیت خود برنامه‌های متنوعی برگزار کنند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: سه پروژه بزرگ مرکز فرهنگی سعدی در شیراز، محوطه ورودی مجموعه بی شاپور در شهرستان کازرون و موزه نورآباد در شهرستان ممسنی در آینده نزدیک با حضور مسئولین کشوری و استانی افتتاح می‌شود.

در ادامه این نشست رؤسا و نمایندگان شهرستان‌های استان فارس، نظرات و آخرین تحولات شهرستان‌ها را بیان کردند.

دیدگاه