آزمون‌های دانشگاه پیام نور ابتدای خرداد آغاز می‌شود

  • 26 اردیبهشت 1400 - 14:15
آزمون‌های دانشگاه پیام نور ابتدای خرداد آغاز می‌شود

رئیس دانشگاه پیام نور فارس اعلام کرد که آزمون‌های پایان نیمسال دانشجویان مراکز و واحدهای استان از اول خرداد و به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

محمدحسن صیف در نشست روسای مراکز و واحدهای استان فارس که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به تجربه موفق استان فارس در برگزاری آزمون‌های الکترونیک و کسب رتبه برتر در برگزاری کلاسها و آزمون‌های الکترونیکی در سطح کشور، اظهار کرد: در نیمسال جاری نیز با برگزاری ۲۳۰هزارنفرآزمون، رکورد جدیدی در برگزاری آزمونهای آنلاین به دست خواهیم آورد.

او با بیان اینکه آزمون‌های نیمسال دوم از ابتدای خرداد ماه ۱۴۰۰ آغاز و تا ۲۶ خرداد ماه ادامه خواهد یافت، عنوان کرد: همه آزمون‌های تخصصی و عمومی دانشجویان فارس، به صورت الکترونیکی و در سامانه VC برگزار می‌شود.

صیف، با تاکید بر بسیج تمام همکاران دانشگاه در امر برگزاری مطلوب آزمون‌ها، خواستار پاسخگویی و پشتیبانی آنلاین به دانشجویان در زمان برگزاری آزمون‌ها شد.

او در بخش دیگری از این نشست، درآمد زایی و توسعه فعالیت‌های غیرشهریه‌ای را یکی از موارد مهم عنوان کرد و گفت: با تلاشهای انجام شده و تلاش همکاران در سطح استان، در بخش درآمدهای غیرشهریه‌ای، در رتبه اول کشور قرار گرفته‌ایم.

دیدگاه