لندکروز ۵۰ میلیاردی در شیراز توقیف شد

  • 09 اردیبهشت 1400 - 10:22
لندکروز ۵۰ میلیاردی در شیراز توقیف شد

فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک سواری لندکروزر قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در منزلی مسکونی در شیراز خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: ماموران پلیس آگاهی استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند یک سواری لندکروزر قاچاق در منزلی در یکی از محله‌های شیراز پارک می‌باشد که رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، حبیبی گفت: ماموران سریعا ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند یک سواری لندکروزر سفید رنگ قاچاق و فاقد مدارک گمرکی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد، گفت: برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش این خودرو، ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف ۱۶۹ موتورکولرمسروقه در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز نیز از کشف ۱۶۹ دستگاه موتور کولر آبی و ۵ کپسول گاز یخچال به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهر خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی در تشریح این خبر بیان کرد: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان، روز گذشته مأموران انتظامی کلانتری “۲۴ ابوذر” هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک سواری پراید حامل بار مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

وی با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند خودرو را توقیف کنند، عنوان داشت: در بازرسی از آن خودرو ۱۶۹ دستگاه موتور کولر آبی و ۵ کپسول گاز یخچال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: راننده که از خریداران اموال مسروقه بود پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کشف ۴ تن روغن نباتی در فسا

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۴ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم روغن نباتی جامد خارج از شبکه عرضه در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام با بیان اینکه توقیف این کامیون توسط ماموران آگاهی فسا و در راستای اجرای طرح مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای اساسی، انجام شده است، گفت: از کامیون یاد شده ۸۴۰ قوطی روغن ۵ کیلویی جامد فاقد بارنامه و مجوز حمل کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی فسا با بیان اینکه ارزش کالای مکشوفه برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: راننده کامیون روانه دادسرا و روغن‌های مکشوفه نیز با دستور مقام قضایی به اداره صمت شهرستان داراب تحویل شد.

کشف کالای قاچاق در پاسارگاد

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ مصطفی توکلی گفت: ماموران انتظامی این شهرستان پس از ظنین شدن به ۳ دستگاه سواری و بازرسی آنها، مقادیری لوازم یدکی، لوازم بهداشتی، وسایل جانبی موبایل، لب تاپ، سشوار، کولرگازی و … فاقد مدارک گمرکی کشف کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در این راستا ۵ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

دیدگاه