مجتمع مسکونی کارکنان ارتش در فارس به بهره‌برداری رسید

  • 01 اردیبهشت 1400 - 15:01
مجتمع مسکونی کارکنان ارتش در فارس به بهره‌برداری رسید

با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش و استاندار فارس و جمعی از مسوولان لشکری، مجتمع مسکونی ۱۵۲ واحدی کارکنان ارتش در فارس به بهره‌برداری رسید.

استاندار فارس سه‌شنبه ۳۱ فروردین در مراسم افتتاح مجتمع مسکونی ۱۵۲ واحدی کارکنان ارتش در این استان که با حضور امیر حیدری برگزار شد، اظهار کرد: نیروهای ارتشی در زمان نیاز، بدون هیچ ادعا و چشمداشتی وارد صحنه کمک به مردم می‌شوند و در دوران دفاع مقدس نیز سهم عمده‌ای از پیروزی‌ها مرهون تلاش و فداکاری ارتش بود.

عنایت‌الله رحیمی با بیان اینکه فارس با توجه به حضور تعداد قابل توجهی از یگان‌های نظامی به ویژه ارتش، نیازمند توجه ویژه‌ای برای تامین امکانات مورد نیاز است، افزود: در گذشته تلاش‌هایی انجام شده اما با توجه به رشد نیروهای ارتش در فارس، نیازمند ارتقا امکانات و خدمات ارتش در این استان هستیم.

او با اشاره به اینکه پاسخگویی به نیازهای نیروهای ارتش در استان فارس در دستور کار فرماندهان ارشد ارتش در استان قرار داشته است، ادامه داد: سازماندهی برای تامین مسکن نیروهایی که مدافعان امنیت و سرحدات کشور هستند از جمله اقداماتی است که در سال های اخیر با جدیت پیگیری شده است.

رحیمی گفت: تعاونی مسکن نیروهای ارتش در این استان اقداماتی برای تامین سرپناه اعضا انجام داده است که مدیریت ارشد استان، صدور مجوزهای مورد نیاز و توافقات با سایر دستگاه‌ها مانند شهرداری، اوقاف و راه و شهرسازی را برای این تعاونی تسهیل کرده که در نتیجه برخی پروژه‌ها به بهره برداری رسیده است.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: خدمات ارزشمندی که نیروهای مسلح ارائه می دهند قابل جبران مالی نیست اما باید خانواده‌های آنان در آرامش زندگی کنند.

رحیمی با اشاره به اینکه در سایر زمین ها متعلق به ارتش نیز کارهای مقدماتی برای ساخت مجتمع‌های مسکونی انجام گرفته است، گفت: در صورت پیگیری ارتش، در شیراز و در کازرون نیز امکان ساخت مجتمع‌های مسکونی بیشتری برای نیروهای ارتش وجود دارد و استانداری در این زمینه حمایت و همراهی خواهد داشت.

دیدگاه