بیش از ٨٠٠ میلیارد تومان به نیازمندان در فارس کمک شده است

  • 06 اسفند 1399 - 13:15
بیش از ٨٠٠ میلیارد تومان به نیازمندان در فارس کمک شده است

استاندار فارس گفت: با محوریت نماینده ولی‌فقیه در فارس، اقدامات ارزنده خیرین، شورای تامین و دستگاه‌های اجرایی تاکنون بیش از ٨٠٠ میلیارد تومان به نیازمندان و محرومانی که در این استان تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گرفتند و معیشت آنها دستخوش مشکلاتی شد، کمک شده است.

عنایت الله رحیمی چهارشنبه ۶ اسفند در همایش بزرگ علوی طرح ۱۴۶۵(ویژه ایتام) در شیراز بیان کرد: اینکه بتوانیم از مال و توان و دارایی و حیثیت خود مایه بگذاریم برای هم کیش و هم عقیده و هم وطنمان و بتوانیم از آن چیزی که برای بدست اوردنش تلاش کردیم، انفاق کنیم، بسیار ارزشمند است.

او افزود: در ایام سختی که کشور درگیر تحریم و بیماری کروناست و فشارهای اقتصادی زیادی بر مردم تحمیل شده است، تقویت و اجرای چنین اقداماتی موجب توجه بیشتر به نیازمندان برای رفع گوشه‌ای از مشکلات آنها می‌شود.

استاندار فارس ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در کنار کمک‌های معیشتی، میلیاردها تومان هزینه بابت تامین سلامت و توسعه سلامت استان به ویژه در زمینه تهیه اقلام بهداشتی، مواد ضدعفونی، تجهیزات بیمارستانی و حقوق پرسنل درمان، پرداخت شده است.

رحیمی با بیان اینکه طی یک سال اخیر برای پایدار نگه داشتن وضعیت سلامت در فارس هزینه‌های سنگینی در بخش‌های مختلف انجام شده است، خاطرنشان کرد: با تلاش علوم پزشکی و خادمین در مجموعه بهداشت و درمان و با همکاری همه نهادها، عملکرد فارس در مدیریت این بیماری در کشور مطلوب و سرآمد است.

او تاکید کرد: با توجه به جهش ویروس کرونا و قرار داشتن در ایام پایانی سال و در آستانه نوروز، نیاز به همدلی و همراهی بیشتر با کادر درمان و رعایت بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی احساس می‌شود.

استاندار فارس با تاکید براینکه مردم این استان خصوصا شیرازی‌ها همواره به مهمان‌نوازی مشهور بوده‌اند، تاکید کرد که هموطنان در ایام تعطیلات پایان سال و نوروز پیش‌رو، تا حد امکان از سفر خصوصا سفرهای غیرضروری، به این استان و شهر شیراز خودداری کرده و در صورت وجود ضرورت، سفرها کنترل شده، هدفمند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.

دیدگاه