واژگونی خودرو در شیراز ۲ کشته به دنبال داشت

  • 11 بهمن 1399 - 16:55
واژگونی خودرو در شیراز ۲ کشته به دنبال داشت

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به وقوع یک حادثه واژگونی و برخورد شدید خودرو با درختان حاشیه بزرگراه در این شهر، از مرگ ۲ سرنشین این خودرو خبر داد.

محمدهادی قانع شنبه ۱۱ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: ساعت ۲ و ۱۴ دقیقه بامداد شنبه ۱۰ بهمن شاهدان حادثه برخورد خودروی سواری با درخت در حاشیه جاده کمربندی را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دادند.

وی گفت: بلافاصله ماموران ایستگاه‌های هفده و شش به محل اعزام شدند که بر اساس گزارش ماموران اعزامی، در آن حادثه یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ پس از انحراف از مسیر اصلی با دو درخت حاشیه بزرگراه به شدت برخورد کرده و بر اثر شدت این حادثه دو سرنشین از خودرو به بیرون پرتاپ شده و یک سرنشین دیگر نیز با توجه به حریق خودرو در میان آهن‌ها گرفتار شده بود.

قانع خاطرنشان کرد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی، پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر با سرعت عمل بالا حریق خودرو را اطفا کرده و با توجه به وخامت حال سرنشین محبوس، در حضور عوامل اورژانس عملیات رها سازی را آغاز کردند.

او تاکید کرد: گروهی دیگری از آتش نشانان تیم امداد و نجات جاده‌ای سازمان آتش نشانی نیز دو سرنشین دیگر این خودرو را با ایمنی کامل از محل حادثه خارج و به عوامل اورژانس تحویل دادند. نیروهای آتش نشانی با استفاده از ابزار مخصوص نجات سرنشین محبوس شده را که زنی جوان بود به بیرون از خودرو منتقل کرده و برای انجام معاینات پزشکی به عوامل اورژانس تحویل دادند.

قانع با اشاره به شدت جراحات وارد شده به سرنشینان این خودرو، گفت: بنا بر تائید کادر پزشکی حاضر در محل حادثه، دو سرنشین این خودرو (یک مرد و یک زن جوان) در این حادثه جان خود را از دست دادند و سرنشین دیگر به دلیل مصدومیت وارده به سرعت به مراکز درمانی منتقل شد.

دیدگاه