فوت ۱۴۳ نفر طی ۲ ماه براثر تصادف در فارس

  • 31 خرداد 1399 - 13:41
فوت ۱۴۳ نفر طی ۲ ماه براثر تصادف در فارس

مدیرکل پزشکی قانونی فارس گفت: در ماه‌های فرودین و اردیبهشت امسال ۱۴۳ نفر در فارس براثر حوادث رانندگی درون و برونشهری جان خود را از دست داده‌اند.

علیرضا درودچی شنبه ۳۱ خرداد در یک کنفرانس خبری با بیان اینکه شمار فوت شدگان حوادث رانندگی ۲ ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش هستیم، گفت: ۲ ماه اول سال گذشته تعداد جان باختگان حوادث رانندگی درون و برونشهری ۲۰۳ نفر بود.

درودچی اضافه کرد: سال گذشته در ماه‌های فروردین و اردیبهشت، ۵۱ نفر براثر حوادث رانندگی درون شهری و ۱۵۲ نفر در حوادث رانندگی برون شهری جان باختند و امسال در همین بازه زمانی ۴۷ نفر در تصادفات درون شهری و ۹۶ نفر در تصادفات برون شهری جان خود را از دست داده‌اند.

او همچنین از کاهش ۲۹.۵ درصدی حوادث رانندگی درونشهری طی ۲ ماه گذشته خبر داد و گفت: در حوادث رانندگی برون شهری نیز با کاهش ۳۷ درصدی روبرو بودیم.

مدیرکل پزشکی قانونی فارس عنوان کرد: در دو ماهه نخست امسال نیز ۱۹ نفر بر اثر غرق شدگی در استان جان باختند که از این تعداد ۱۵ نفر مرد و ۴ تن زن بودند.

درودچی خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ تعداد ۲۹ نفر بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۱۶ نفر مرد و ۱۳ نفر زن بودند.

دیدگاه