جزئیات فعالیت پاساژها و بازگشایی مساجد اعلام شد

  • 10 خرداد 1399 - 14:50
جزئیات فعالیت پاساژها و بازگشایی مساجد اعلام شد

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز(شنبه) در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا گفت: از امروز دیگر محدودیتی برای بازگشایی پاساژها از لحاظ ساعت بازگشایی نداریم و همچنین مطالبی درباره ترافیک تهران و همچنین در خصوص پاکسازی و شرایط دریا و سواحل مطرح شد که همه قبول داریم با رعایت دستور العمل‌ها کار پیش برود.

رئیس‌جمهور افزود: مردم می خواستند که مساجد برای نماز یومیه باز باشد تا برای برگزاری نماز جماعت حاضر شوند به همین ترتیب درب همه مساجد سراسر کشور با اجرای دستورالعمل ها برای اجرای نماز یومیه باز می‌شود.

وی ادامه داد: برخی مسائل و تصمیم گیری‌ها نیز به جلسات آتی موکول شد که یکی از آنها باز گشایی صحن‌های مطهر تا شب‌ بود که بنا شد در جلسات آتی درباره آن تصمیم گیری شود.

روحانی گفت: درباره مراکزی که محل اجتماعات است باید با دقت بیشتر و سرعت کمتری به سمت گشایش حرکت کنیم تا ان‌شاالله مشکلی پیش نیاید.

وی گفت: من در پایان به مردم که در این روزها به سفر رفته اند یا در تابستان به سفر می روند تاکید می‌کنم که حتما باید دستورالعمل های پزشکی را به طور کامل مراعات کنند والا ممکن است شاهد موج جدید کرونا در برخی از شهرها باشیم و مجبور شویم که در این شهرها مقررات سخت و ویژه‌ای وضع کنیم که مشکلاتی هم برای مردم ایجاد می‌کند.

دیدگاه