سرریز فاضلاب شهر صدرا به شهرک‌های جوادیه و پردیس شیراز

  • 30 اردیبهشت 1399 - 12:08
سرریز فاضلاب شهر صدرا به شهرک‌های جوادیه و پردیس شیراز

نواب قائدی، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز گفت: مشکل سرریز فاضلاب شهر صدرا به شهرک‌های جوادیه و پردیس تعیین تکلیف می شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز به منظور بررسی مشکل سر ریز فاضلاب شهر صدرا به شهرک‌های جوادیه و پردیس، با حضور شهردار منطقه شش، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شیراز و یاوران شورا از این شهرک‌ها و محل سرریز فاضلاب مربوطه بازدید کرد.

او در حاشیه ی این بازدید با بیان اینکه راهی شدن سرریز فاضلاب شهر صدرا به سمت چشمه ها و باغات تنگه قره پیری در شمال غرب شیراز مشکلات عدیده ای از جمله آلودگی آب قنات‌ها، چشمه ها، بوی تعفن، آلودگی محیط زیست و … را برای شهرک‌های جوادیه و پردیس ایجاد کرده است، گفت: ضروری است برای رفع این مشکل تعیین تکلیف شود تا ساکنان شهرکهای جوادیه، پردیس، آرین و حتی خود شیراز از خطرات ناشی از فاضلاب در امان باشند.

قائدی با اعلام اینکه شورا و شهرداری آمادگی همکاری در جهت رفع این مشکل را دارند، گفت: مقرر شد شهرداری منطقه با همکاری اداره آبفای شیراز برای جلوگیری از بروز مشکلات بهداشتی، مبادرت به لوله گذاری آبهای سطحی در محدوده شهرک پردیس کند.

او یادآور شد: طبق قول مساعد اداره آبفا شیراز، این عملیات لوله گذاری به نحوی انجام می شود که تا حد ممکن از تداخل آب فاضلاب با آب قنات‌ها جلوگیری کند.

عضو شورای شهر و ناظر شورا در شهرداری منطقه شش با اعلام اینکه طبق توافقات بعمل آمده با اداره آبفای شیراز، تصفیه خانه شهر صدرا نیز در سال جاری راه اندازی می شود، گفت: وظیفه داریم دغدغه و نگرانی به حق شهروندان را پیگیری و در جهت رفع آن تلاش کنیم.

قائدی خاطرنشان کرد: راه اندازی این تصفیه خانه کمک شایانی به حفظ سلامت شهروندان خواهد کرد.

دیدگاه