۲۵ کارمند بانک‌های فارس به کرونا مبتلا شدند

  • 26 اردیبهشت 1399 - 13:02
۲۵ کارمند بانک‌های فارس به کرونا مبتلا شدند

کریم ریگی‌زادگان، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان فارس با اشاره به ابتلای ۲۵ نفر از کارکنان بانک‌های این استان به کرونا ویروس گفت: خوشبختانه در این زمینه فوتی نداشته‌ایم.

ریگی‌زادگان اظهار داشت: از بین کارکنان مبتلا شده به بیماری کرونا، بیشتر آن‌ها بهبود یافته و تنها پنج نفر در دوران قرنطینه به سر می‌برند.

ریگی‌زادگان افزود: از ابتدای آغاز کرونا برای سلامتی همکاران و مشتریان اقدام به ارائه خدمات اینترنتی شده و زیرساخت‌های موجود نیز، بیشتر توسعه یافت به طوری که مردم را تشویق کردیم از منزل خدمات را دریافت کنند و در حال حاضر نیز درخواستمان این است که خدمات بانکی را در خانه دنبال کنند.

وی بیان کرد: پس ازشیوع کرونا و ارائه پروتکل‌های بهداشتی، این موارد با دقت در بانک‌های استان فارس اجرا و نسبت به توزیع مواد
ضدعفونی اقدام و طوری برنامه‌ریزی شد تا از ازدحام مشتریان در شعب بانک‌ها جلوگیری و فاصله‌گذاری اجتماعی نیز رعایت شود.

شمار مبتلایان به کرونا در فارس بر پایه آخرین آمار به ۴۵۴۷ نفر رسیده که از این تعداد ۹۸ نفر جانشان را از دست داده‌اند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان فارس با بیان اینکه در دروان شیوع کرونا حضور مشتریان در بانک‌های استان فارس حدود ۵۰ درصد کاهش یافته است، بیان کرد: انتقال اقساط وام‌های قرض الحسنه اسفند، فرودین و اردیبهشت به همراه انتقال سه قسط رسته‌هایی که قرار است تسهیلات بگیرند به پایان دوره، از مواردی است که در حمایت از مردم استان فارس و صاحبان مشاغل توسط بانک‌ها انجام می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت چک‌هایی که برگشت می‌خورد، محرومیت‌ها و محدویت‌های آن به مدت سه ماه اجرا نمی‌شود.

ریگی‌زادگان درباره اعطای تسهیلات ارزان قیمت که شورای پول و اعتبار آن را تصویب کرده گفت: از هفته‌های آینده با معرفی مقامات استانی این پرداخت‌ها آغاز می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان فارس خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی بانک‌های استان پس از دستور مقام معظم رهبری در رابطه با رزمایش کمک مومنانه وظیفه اجتماعی خودشان دانستند تا در این رزمایش مشارکت کنند و در حال حاضر نیز جمع آوری وجوه و تهیه بسته‌های معیشتی در دست اقدام است که پس از جمع آوری تحویل کمیته امداد استان می‌شود.

دیدگاه