مرگ ۳ نفر در مرودشت بر اثر دو حادثه جداگانه

  • 21 اردیبهشت 1399 - 17:27
مرگ ۳ نفر در مرودشت بر اثر دو حادثه جداگانه

ظرف ۲۴ ساعت گذشته، در شهرستان مرودشت ۲ نفر به دلیل خفگی ناشی از گاز درون چاه و یک نفر دیگر به علت برق گرفتگی، جان خود را از دست دادند.  

سرهنگ کاووس محمدی، معاون اجتماعی پلیس استان فارس، یکشنبه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گاز گرفتگی منجر به فوت در یکی از محله‌های شهر مرودشت، ماموران انتظامی به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

محمدی ادامه داد: در بررسی های ماموران مشخص شد، ۲ نفر که در حیاط یک واحد مسکونی در حین حفاری چاه بودند بر اثر استنشاق گاز درون چاه و کمبود اکسیژن، دچار خفگی شده و جان سپردند.

وی با بیان اینکه اجساد متوفیان برای بررسی بیشتر تحویل پزشک قانونی شد، افزود: برای حفر چاه باید از دستگاه‌های تهویه صنعتی که امکان گردش هوا در اعماق چاه را فراهم می‌کند استفاده کرد تا از بروز چنین حوادثی جلوگیری شود.

پسر بچه ۱۰ ساله قربانی برق گرفتگی شد

سرهنگ اسماعیل زراعتیان، فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت نیز امروز یکشنبه گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برق گرفتگی در یکی از محله‌های مرودشت و انتقال مصدوم به بیمارستان، ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

زراعتیان افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که پسر بچه‌ای ۱۰ ساله در حالی که در منزل مشغول بازی بوده است بنا به عللی نامعلوم دچار برق گرفتگی شده و فرد مصدوم پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

دیدگاه