تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024

فعالیت مراکز تعویض پلاک خودرو فارس از سرگرفته شد

  • 06 اردیبهشت 1399 - 15:29
فعالیت مراکز تعویض پلاک خودرو فارس از سرگرفته شد

مراکز تعویض پلاک استان فارس که از ۱۷ اسفند ۹۸ به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده بودند، خدمات‌دهی خود را از شنبه ششم اردیبهشت ۹۹ با تمهیدات بهداشتی از سرگرفتند.

سرهنگ مصطفی عباسی رییس پلیس راهور استان فارس  شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: مراکز تعویض پلاک استان فارس از صبح ششم اردیبهشت ۹۹ بازگشایی شده و با توچه به پلاک زوج و فرد خودرو  به شهروندان خدمات ارایه خواهند کرد.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در این مراکز خدمات در روزهای زوج(شنبه،دوشنبه و چهارشنبه) به خودروهایی که رقم آخر (یکان) عدد سه رقمی پلاک آنها زوج و روزهای فرد (یکشنبه،سه‌شنبه و پنجشنبه) نیز به خودروهایی که رقم آخر (یکان) عدد سه رقمی پلاک آنها فرد باشد ارایه خواهد شد.

عباسی اضافه کرد:  ۲۲ مرکز تعویض پلاک در فارس و در شیراز ۲ مرکز که یکی در بولوار امیرکبیر و مرکز شماره ۲ واقع در بولوار ولایت این شهر فعالیت می کنند.

وی گفت: مراجعین امروز مراکز تعویض پلاک این استان زیاد بود که  برای جلوگیری از ازدحام بیش از حد به دلیل تعطیلی چند هفته‌ای این مراکز تمهیداتی از جمله کنترل و اعمال فاصله‌گذاری اندیشیده شده است.

رییس پلیس راهور استان فارس ابراز داشت: ساعت کاری مراکز تعویض پلاک سراسر استان فارس از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۷ صبح آغاز  می شود و تا ساعت ۱۴ هر روز ادامه دارد که البته ساعت پایان کار این مراکز در روزهای پنجشنبه ساعت ۱۲ ظهر خواهد بود.

دیدگاه