تداوم خدمات‌رسانی نقاهتگاه ورزشگاه دستغیب شیراز به بیماران بهبودیافته کرونا

  • 22 فروردین 1399 - 19:28
تداوم خدمات‌رسانی نقاهتگاه ورزشگاه دستغیب شیراز به بیماران بهبودیافته کرونا

نقاهتگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز با ظرفیت ۱۰۰ تخت این روزها در حال پذبرش بیماران بهبود یافته کرونا و همچنین بیماران بدون علامت مثبت و با علایم بالینی پایدار است.

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز روز پنجشنبه با هدف بررسی امکانات و نحوه ارائه خدمات مراقبتی و درمانی مناسب به بیماران بهبود یافته کرونا از نقاهتگاه مستقر در مجتمع ورزشی شهید آیت الله دستغیب شیراز بازدید کرد.

علی اکبری در این بازدید گفت: نقاهتگاه ۱۰۰تختخوابی مجتمع ورزشگاهی شهید آیت الله دستغیب شیراز، با تجهیزات و امکانات کامل آماده پذیرش بیماران بهبود یافته کرونا از بیمارستان های شیراز و بیماران مثبت بدون علامت مراکز ۱۶ ساعته بهداشتی شیراز است.

اکبری افزود: از دوم فروردین سال جدید، مبتلایان با علائم بالینی پایدار با تشخیص کادر درمانی تا پایان دوره بهبودی، قرنطینه خود را در این نقاهتگاه سپری می کنند.

او در این بازدید ضمن گفت و گو با بیماران و ارزیابی میزان رضایتمندی آنان، بر تلاش برای ارتقای سطح خدمات با تمامی امکانات و تجهیزات در راستای پیشبرد اهداف دانشگاه تاکید کرد.

استاندار فارس نیز به همراه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و فرمانده ارشد نظامی آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد با هدف بررسی روند ارایه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا در نقاهتگاه مجموعه ورزشی شهید آیت الله دستغیب شیراز بازدید کرد.

 عنایت اله رحیمی استاندار فارس ضمن بازدید از خدمات در حال ارائه در نقاهتگاه شهید آیت الله دستغیب، بر استمرار این خدمات و استفاده از تمامی توانمندی های ارگان های مرتبط تاکید کرد.

علاوه بر شیراز، در شهرستان‌های فسا، نی‌ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، خفر، فراشبند، خرامه ، لامرد، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده، اوز، خنج، مرودشت، سپیدان، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، بیضا و سرچهان بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده‌اند.

بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) و سه بیمارستان شهید چمران، شهید فقیهی و شهید بهشتی در شیراز به عنوان مراکز پشتیبان در کنار معرفی ۹ مرکز در شیراز و ۳۶ مرکز در دیگر شهرستان‌های استان فارس برای مراجعه افراد مشکوک به کرونا به این بیماران خدمات می‌دهند، همچنین نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا با ظرفیت ۱۰۰ تخت نیز در ورزشگاه شهید آیت‌الله دستغیب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیدگاه