شهردار شیراز: اسکان مسافران در کمپ‌های شیراز صحت ندارد

  • 22 اسفند 1398 - 13:23
شهردار شیراز: اسکان مسافران در کمپ‌های شیراز صحت ندارد

چند روزی‌ست که در شبکه‌های اجتماعی گفته می‌شود مسافرین سایر شهرها و استان‌های کشور در کانکس‌های شهرداری شیراز اسکان داده شده‌اند اما شهردار شیراز این موضوع را تکذیب کرد.

در سال‌های اخیر کمپ‌ باغ جنت و کمپ زیباشهر شیراز با ساخت صدها کانکس‌ فلزی در شیراز ایجاد شده که این مراکز در ایام نوروز هر سال محل استقرار مسافران در نوروز و تابستان شده است.

در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر  اینکه کمپ های اسکان شیراز در اختیار مسافرانی از شهرها و استان های دیگر کشور قرار گرفته در فضای مجازی منعکس و باعث نگرانی به دلیل بروز ویروس کرونا شد.

حیدر اسکندرپور، شهردار شیراز در این خصوص گفت: در حال حاضر هیچ مسافری در کمپ‌های شهرداری شیراز از جمله کمپ باغ جنت و کمپ زیباشهر اسکان ندارد.

حیدر اسکندرپور ادامه داد: موضوع اسکان مسافران در این کمپ‌ها شایعه ای  است که آن را تکذیب می کنم.

وی اضافه کرد: کمپ‌های شهرداری شیراز از حدود سه هفته پیش بسته شده و تعطیل است و در ایام نوروز امسال نیز به هیچ مسافری اجازه استقرار و اسکان در این کمپ ها ،پارک ها ،میدان ها و معابر شیراز داده نخواهد شد.

در روزهای اخیر درخواست‌های زیادی از سوی اقشار مختلف جامعه از جمله پزشکان،اهالی رسانه،اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و ….برای مسدود کردن مسیرهای ورود و خروج شیراز برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا مطرح شده است.

دیدگاه