شهردار شیراز: لطفا عید به شیراز نیایید

  • 14 اسفند 1398 - 20:10
شهردار شیراز: لطفا عید به شیراز نیایید

شهردار شیراز با اشاره به اینکه تمهیدات تاثیرگذاری در این شهر برای مقابله با کروناویروس و پیشگیری از ابتلا به این بیماری، اندیشیده و اجرایی شده است و تداوم دارد؛ در عین حال به هموطنان توصیه کرد که نوروز امسال از سفر به شیراز اجتناب ورزند.

حیدر اسکندرپور چهارشنبه ۱۴ اسفند، به خبرنگاران گفت: براساس تمهیدات پیشگیرانه اندیشیده شده در رابطه با بیماری کروناویروس جدید از سوی ستاد مدیریت بحران و ستاد سفرهای نوروزی شیراز، برپایی چادر در معابر عمومی این شهر و اسکان مسافران نوروزی در کمپهای عمومی، ممنوع است.

او خاطرنشان کرد: براساس این تمهیدات و با توجه به احتمال تداوم شیوع ویروس کرونا در نوروز ۹۹ پذیرش و اسکان مسافران در قالب کمپ‌های اسکان، برپایی چادر در پارک‌ها، سالن‌های ورزشی، فرهنگسراها و مهمانسراها نیز ممنوع است.

او با یادآوری اینکه میهمان‌نوازی و مهربانی، فرهنگ ماندگار اهالی شیراز محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: در سال‌های قبل بوستان‌ها و کمپ‌ها پذیرای تعداد بسیاری از هموطنان بود اما در نوروز ۹۹ به علت شیوع ویروس کرونا این امکان وجود ندارد و علاقه مندان به سفر به شیراز می‌توانند در ماه‌های اینده و پس از عبور از بیماری کرونا به این شهرسفر کنند.

شهردار شیراز خطاب به هم‌وطنان گفت: برای شکست ویروس کرونا به کمپین «در خانه می‌مانیم» بپیوندید و از سفرها و ترددهای غیر ضروری اجتناب کنید تا بتوانیم شانه به شانه یکدیگر از این مرحله سخت عبور کنیم.

دیدگاه