شهردار شیراز: اجازه نمیدهیم حقی از کارکنان شهرداری ضایع شود

  • 25 دی 1398 - 16:56
شهردار شیراز: اجازه نمیدهیم حقی از کارکنان شهرداری ضایع شود

شهردار شیراز تاکید کرد که اجازه تضییع حقوق هیچ یک از کارکنان رسمی، قراردادی، پیمانی یا شرکتی این مجموعه را نخواهد داد و در چارچوب قانون از حقوق همه دفاع خواهد کرد.

حیدر اسکندرپور بعدازظهر چهارشنبه ۲۵ دی در صحن علنی شورای شهر شیراز با اشاره به موضوع ساماندهی نیروهای انسانی در مجموعه شهرداری شیراز و تشریح اقدامات انجام شده در این خصوص گفت: طی چند ماه گذشته شاهد همراهی و همگانی شورا با شهرداری در پیگیری این موضوع بودیم.

او افزود: انتظاری از مجموعه وزارت کشور داشتیم و داریم که از این زاویه است که کلانشهرها از سال ۹۳ از بخشی ظرفیت‌های خود استفاده کردند اما کلانشهر شیراز اقدامی نکرد و امروز باید این حق به مجموعه شهرداری داده شود.

شهردار شیراز با تاکید بر اینکه به دنبال مشکل همه پرسنل شهرداری هستیم و اقدامات در این راستا هم مبتنی بر شاخص‌هاست، خاطرنشان کرد: بنای ما حرکت در مسیر شاخص‌هاست و اگر با محدودیتی مواجه شدیم بر مبنای شاخص‌ها حرکت خواهیم کرد.همه مجموعه شورا و شهرداری این نگاه را دارند و سعی در تقویت آن دارند.

رئیس شورای شهر شیراز نیز پس از اتمام موضوع مورد اشاره شهردار گفت: امید است یکی از باقیات و صالحات برای شورا و شهرداری شیراز ساماندهی نیروی انسانی باشد.

دیدگاه