احداث مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی در منطقه ۱۰ شیراز

  • 08 دی 1398 - 8:20
احداث مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی در منطقه ۱۰ شیراز

شهردار منطقه ۱۰ گفت: با توجه به سیاستهای شهردار شیراز و شورای اسلامی دوره پنجم از اجرای پروژه های انسان محور ، اجرای عملیات پروژه احداث مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی در دستور کار منطقه قرار گرفت.

به گزارش ارتباطات و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۰؛ مهندس احمدزاده تصریح کرد: این پروژه در ۶ فاز و با طول حدود ۲۰ کیلومتر است که در طول مسیر این پروژه مبلمان شهری، سرویس بهداشتی ، آبخوری، روشنایی کامل مسیر صورت پذیرفته است که می توان گفت این پروژه احداث پیاده راهی کامل در محور شمال غرب شیراز می باشد.

احمدزاده خاطر نشان کرد : در حال حاضر فاز ۵ این پروژه که در پارک وحدت به طول ۲/۲ کیلومتر می باشد، اجرایی شده است و فاز اول آن از حدفاصل شهرک بزین تا خیابان هاتف واقع در ضلع جنوبی بلوار دکتر حسابی با اعتبار ریالی حدود ۷ میلیارد ریال که با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در حال انجام می باشد.

وی افزود: فاز دوم این پروژه حدفاصل پل جهاد تا کمربندی امام خمینی به طول ۸/۳کیلومتر از ابتدای اسفندماه آغاز خواهد گردید و همچنین فازهای ۳ و ۴ نیز در سال ۹۹ آغاز به کار خواهد کرد.

احمدزاده در ادامه گفت: فاز ۶ این پروژه پس از تکمیل چپگرد صدرا از شهرک گلستان تا شهرک بزین به طول ۲ کیلومتر عملیات اجرایی آن آغاز می گردد.

دیدگاه