تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024

آغاز به کار یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی پارس

  • 27 آذر 1398 - 9:21
آغاز به کار یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی پارس

یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی پارس عصر سه شنبه ۲۶ آذر در نمایشگاه‌های بین المللی شیراز واقع در شهرک گلستان آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه تا ۲۹ آذر، از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برپاست.

به گفته برگزارکنندگان این نمایشگاه، ۱۹۰ مؤسسه گردشگری و هنرمندان صنایع‌دستی، بوم گردی و اقوام در این نمایشگاه حضور دارند.

سیدمحمود موسوی، مدیرعامل شرکت نمایش‌های بین المللی فارس گفت: سالن حافظ در اختیار فعالان حوزه گردشگری کشور با زمینه فعالیت هتل ها، آژانس‌های مسافرتی، بوم گردی ها، مجتمع‌های تفریحی و گردشگری، گردشگری سلامت مراکز درمانی، گردشگری مذهبی، مناطق آزاد گردشگری، آموزشگاه‌ها و شرکت‌های خطوط هوایی قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت نمایش‌های بین المللی فارس افزود: دو سالن بهار و سرو نیز به فعالان و هنرمندان عرصه صنایع دستی کشور اختصاص داده شده و انواع صنایع دستی از جمله از جمله منبت، معرق، خاتم و گوهر سنگ‌ها در معرض نمایش علاقه‌مندان قرار گرفته است.

به گفته وی، در حاشیه برپایی این نمایشگاه چندین همایش و کارگاه آموزشی با موضوعات مختلف از جمله کارگاه آموزش هتل‌داری، گردشگری الکترونیک و گردشگری سلامت برگزار خواهد شد و همچنین از چند محصول صنایع دستی استان فارس نیز در این نمایشگاه رونمایی می‌شود.

عکس: محمدرضا عبداللهی

دیدگاه