افتتاح ۱۰۰ پروژه انسان محور در ۶ ماه آینده توسط شهرداری شیراز

  • 16 مهر 1398 - 23:28
افتتاح ۱۰۰ پروژه انسان محور در ۶ ماه آینده توسط شهرداری شیراز

معاون عمرانی شهرداری شیراز از افتتاح ۱۰۰ پروژه انسان محور توسط شهرداری شیراز تا ۶ ماه آینده خبر داد و گفت: توجه ویژه به مردم همه مناطق شهر شیراز و ارائه خدماتی از این دست در دستورکار شهرداری قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، اسماعیل صالحی در مراسم افتتاح بوستان جنگلی و پنجمین گذر کودکانه شهر شیراز در محله کوی زهرا با اشاره به رویکرد شورا و شهرداری درباره افتتاح پروژه های انسان محور و محله محور، عنوان کرد: اینگونه پروژه‌ها به رغم هزینه های کم، بهره وری زیادی به دنبال داشته و مکانی مناسب برای تعامل اجتماعی خانواده ها ایجاد می‌کند که کودکان نیز در کنار سایر اعضا خانواده می‌توانند از امکانات آن استفاده کنند.

صالحی با اشاره به اینکه پیگیری پروژه های بزرگ از واجبات هر کلانشهر است، اظهار کرد: توجه به این ریز پروژه هایی که رضایتمندی مردم را در پی دارد نیز جز وظایف شهرداری است.

وی همچنین به نهضت آسفالت در شهرداری شیراز اشاره کرد و از ترمیم، روکش، تراش وآسفالت کردن بیش از ۲ میلیون متر مربع از معابر شیراز خبر داد و این اقدام را بی سابقه توصیف کرد.

معاون شهردار شیراز عنوان کرد:  شهرداری با تلاش شبانه روزی می‌کوشد  خدماتب ارائه دهند که رفاه را به همه بخش ها و محلات شهر برده و انچه شایسته شهروندان شیراز است را در اختیارشان قرار دهد.

لیلا دودمان، عضو شورای شهر شیرا در این مراسم به مشارکت مردم محله کوی زهرا در این اقدام‌مثبت اشاره کرد و افزود: ایجاد این پروژه در پی مطالبه و خواست مردم محله محقق شده است.

دودمان با اشاره به اینکه پنجمین گذر کودکانه در شهر شیراز همزمان با روز جهانی کودک افتتاح شده  از برگزاری جشن روز کودک در بوستان جنت خبر داد و گفت: این جشن که برای نخستین بار با چنین وسعتی برگزار شده چهارشنبه ۱۷ مهرماه برپا خواهد شد.

این عضو شورای شهر شیراز با اشاره به میثاق نامه ای که کودکان مدرسه اتحاد در این مراسم قرائت کردند ، گفت: همانگونه که این کودکان میثاق بسته اند افرادی که شهروند مدار باشند ما نیز در برابر آنها تعهداتی داریم.

دیدگاه