چهره پاکیزه مدارس در انتظار ورود دانش آموزان

  • 27 شهریور 1398 - 11:25
چهره پاکیزه مدارس در انتظار ورود دانش آموزان

روح الله خوشبخت رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز گفت: در طرح مهر، تا شروع سال تحصیلی، مدارس دولتی شهر شیراز نظافت و شستشو می‌شوند.

روح الله خوشبخت افزود: در این طرح تجهیز مدارس به مخازن بازیافت و جمع آوری پسماند‌های‌تر و خشک قابل بازیافت، همچنین جمع آوری پسماند‌های حجیم و نخاله‌های ساختمانی در حیاط مدارس و پاکسازی زمین‌های باز که در کنار مدارس قرار دارند، انجام می‌شود.

وی گفت: برای آماده کردن شهر برای بازگشایی مدارس، نظافت و شستشوی همه مسیر‌ها و جداول منتهی به مدارس، نظافت و شستشوی ورودی‌ها و خروجی‌های شهر، المان‌های شهری، ایستگاه‌های اتوبوس، علائم ترافیکی، پل‌های هوایی، تک لبه ها، سطل‌های پسماند معابر، همچنین پاکسازی ویژه رودخانه خشک نیز در طرح مهر انجام می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز گفت: در این طرح مدارس با به کار گیری همه نیرو‌ها و تجهیزات این سازمان از جمله ۱۴ دستگاه تانکر آب، ۱۴ دستگاه خودرو روباز و ۱۶ دستگاه خودرو جمع آوری مواد قابل بازیافت، نظافت و پاکسازی می‌شوند.

خوشبخت هدف از اجرای طرح مهر را پاکیزگی و زیبایی مدارس در شروع سال تحصیلی بیان و ابراز امیدواری کرد: فعالیت پاکبانان در اجرای طرح مهر موجب شود دانش آموزان با روحیه‌ای مضاعف سالی پر از موفقیت را با همکاری پاکبانان سختکوش شهر شیراز برای داشتن شهری زیبا آغاز کنند.

دیدگاه