واکنش‌ها به پلمپ برخی از سفره خانه‌های سنتی در شیراز

  • 05 شهریور 1398 - 13:04
واکنش‌ها به پلمپ برخی از سفره خانه‌های سنتی در شیراز

پلمپ تعدادی از سفره خانه‌های سنتی در شیراز واکنش‌های متفاوتی در شبکه های اجتماعی به دنبال داشته. برخی از این اقدام انتقاد کرده و برخی نیز از آن استقبال کرده‌اند.

شماری از رستوران‌ها، سفره خانه‌های سنتی و کافی شاپ های واقع در کوچه ۱۶ بولوار دکتر حسابی شیراز با دستور قضایی پلمپ شده‌اند. دلیل توقیف این مراکز «اعمل خلاف اخلاق، ارتکاب جرم و ایجاد مزاحمت» اعلام شده. در بنری که در نزدیکی این کوچه نصب شده، نوشته این تصمیم پس از گزارش‌های مردم گرفته شده.

یکی از شهروندان در این خصوص می‌گوید: پس ساکنین خیابان زند هم از دکترها شکایت کنند، ساکنین عفیف آباد و معالی آباد هم از کسبه و پاساژها شکایت کنند، بابا کلی خانواده از این رستوران‌ها نان می‌خوردند.

فردی دیگر اینگونه گفته: این کارها به نظر زیاد جالب نیست، در این اوضاع بد [اقتصادی] باید حواسمان به یکدیگر باشه. ما مردم ایران خودمان باید دلمان برای هم به رحم بیاید.

شهروندی دیگر می‌گوید: اینجا جایی برای تفریح بود که به فنا رفت.

فرد دیگری گفته: دستشان درد نکند که جلوی استعمال دخانیات را می‌گیرند، کاش تمام سفره خانه‌ها را پلمپ می‌کردن یا اجبار می‌کردن استعمال دخانیات ممنوع شود.

شهروندی دیگر هم نوشته: یکی از کارهای بسیار خوب بوده. آنجا محل مسکونی است، مردم می‌خواهند استراحت کنند نه اینکه سر و صدا بشنوند.

دیدگاه