«جنگ روانی یک پیام رسانی داخلی که در ادعاهاش شکست خورده»

  • 24 اردیبهشت 1397 - 13:19
«جنگ روانی یک پیام رسانی داخلی که در ادعاهاش شکست خورده»

یک پیام رسان داخلی به نام سروش که وابسته به صدا و سیماست و ادعاهایی در خصوص جذب مخاطب کرده بود، اکنون چون در این ادعاها شکست خورده، به گفته محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات «جنگ روانی» راه انداخته.

سروش گفته که وزارت ارتباطات شماری از آی پی‌های این پیام رسان را مسدود کرده و به همین دلیل در کارش اختلال ایجاد شده اما محمدجواد آذری جهرمی در جمع خبرنگاران گفت: هم اکنون تنها یک پیام رسان در کشور نداریم و ۵ پیام رسان بومی در حال فعالیت هستند که یکی از آنها مرتباً به جای اینکه مسئله را در جلسات فنی حل کند، بحث را به عملیات روانی می‌کشاند که به نظر می‌رسد این نه به سود آنها و نه به سود کشور خواهد بود.

وزیر ارتباطات با اشاره به اخباری که از سوی پیام رسان بومی سروش مبنی بر عدم همکاری وزارت ارتباطات در ارائه زیرساختها منتشر شده است، گفت: اگر مشکلی وجود دارد باید منطقاً با استدلال و استناد به زیرمجموعه‌های وزارت ارتباطات منتقل شود. هم اکنون ۴ پیام رسان دیگر به خوبی کار می‌کنند و تنها یک پیام رسان که ادعایی داشته و امروز به ادعایش نرسیده، شروع به پوروپاگاندا کردن می‌کند و انداختن مسئولیت گردن دیگران منطقی نیست.

آقای آذری جهرمی تاکید کرد: باید بدانند که وزارت ارتباطات حمایت کننده است و مشکل را پیگیری می‌کند اما این مدل اعلام مشکل شائبه مسائل دیگری را به ذهن می‌رسد.

دیدگاه