پاسخ ضمنی رییس شورای شهر شیراز به امام جمعه موقت: برخی سخنان تشویش اذهان عمومی است

  • 10 اردیبهشت 1397 - 18:09
پاسخ ضمنی رییس شورای شهر شیراز به امام جمعه موقت: برخی سخنان تشویش اذهان عمومی است

سیداحمدرضا دستغیب رییس شورای شهر شیراز به سخنان سه روز قبل حجت الاسلام سیدابوفاضل رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز واکنش نشان داد.

آقای دستغیب امروز در صحن علنی شورای شهر بدون ذکر نام آقای رضوی اردکانی گفت: بودجه پیش بینی درآمد است نه تحقق ریالی آن. اینکه شورای شهر پولها را چه می‌کند، مصداق تشویش اذهان عمومی است که خدای نکرده عدالت گوینده را از بین می‌برد.

امام جمعه موقت شیراز روز جمعه ۷ اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه گفته بود: بودجه چند هزار میلیارد تومانی در اختیار شوراست اما مردم در این ۲ سال از شورای پنجم فعالیتی ندیدند، بنابراین انتظار این است که به مردم بگویند که پول‌ها را کجا خرج کرده و چه اقداماتی انجام داده‌اند تا آنان در جریان امور قرار گیرند.

آقای دستغیب در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به امام جمعه شیراز که گفته بود دو سال از عمر شورا می‌گذرد، اظهار کرد: شروع فعالیت شورای پنجم کمتر از ۸ ماه است نه دو سال.

پنجمین دوره شوراها فعالیت خود را از شهریور ۱۳۹۶ آغاز کرده.

بیشتر بخوانید: امام‌جمعه موقت شیراز: شورای شهر در این ۲ سال چه اقدامی انجام داده؟

رییس شورای شهر شیراز همچنین گفت: انتقاد از شورا را سازنده می‌دانیم  اما تهاجم سیاسی به نهاد شورایی از تریبون‌های رسمی عملی غیر اخلاقی و بی‌تقوایی می دانیم. به لحاظ حفظ شأن برخی از نهادها، افراد بی اطلاع و بی تجربه از اظهار نظرات غیر کارشناسی و سیاسی در محافل عمومی خودداری کنند.

دیدگاه