نماینده شیراز خطاب به نماینده مشهد: مرا به ارتداد متهم کردید

  • 05 اردیبهشت 1397 - 12:14
نماینده شیراز خطاب به نماینده مشهد: مرا به ارتداد متهم کردید

بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید مجلس در واکنش به تذکر روز گذشته نصراله پژمان فر، نماینده مشهد گفت: آقای پژمان فر گفتید بنده واجب را منکر شدم و فتوا دادم. بنده کجا واجبی را منکر شدم و فتوا دادم؟

آقای پارسایی که امروز در صحن علنی مجلس سخن می‌گفت، افزود: اینجا مجلس است؛ شما مرا به ارتداد متهم کردید. ادبیات پژمانفر بسیار خشن‌تر از مامور (گشت ارشاد) است؛ آقای پژمانفر شاید این ادبیاتت در حوزه انتخابیه‌ات ‌برای از دور خارج کردن رقیب موثر باشد ولی برای من موثر نیست.

او از این عضو جبهه پایداری خواست تاشان مجلس را رعایت کند و بی‌دلیل همکاران دیگرش را تهدید نکند.

نصراله پژمان فر دیروز در تذکری شفاهی در واکنش به تذکر نماینده مردم شیراز در ماجرای برخورد پلیس گشت ارشاد با یک دختر گفته بود: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات است و که اگر کسی امر به معروف را واجب نداند، یک نوع انکار ضروری دین صورت گرفته و حکم کلی آن ارتداد است.

بهرام پارسایی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی در خصوص کتک خوردن یک دختر از دست ماموران گشت ارشاد گفت: به بهانه حجاب و نهی از منکر، ترویج منکر می‌شود و حرمت انسان زیر سوال می‌رود. اشک‌های آن دختر و زجه آن در مقابل برخورد زشت مامور، مقابله با قانون گریزی بود.

بیشتر بخوانید: اخطار قانون اساسی نماینده شیراز در خصوص «برخورد زشت مامور» گشت ارشاد

چندی قبل ماموران گشت ارشاد در تهران، دختری را به بهانه اینکه او را «بد پوشش» می‌پنداشته‌اند، مورد ضرب و شتم قرار دادند.

دیدگاه