رئیس شورای شهر شیراز به علی ناصری عضو شورا: مکر شما به خودتان بر می‌گردد

  • 21 فروردین 1397 - 11:30
رئیس شورای شهر شیراز به علی ناصری عضو شورا: مکر شما به خودتان بر می‌گردد

سیداحمدرضا دستغیب، رئیس شورای شهر شیراز خطاب به علی ناصری، عضو شورا گفت: ان شالله مکر شما به خودتان بر می‌گردد.

سیداحمدرضا دستغیب این جمله را پس از آن گفت که علی ناصری، عضو شورای شهر شیراز روز دوشنبه ۲۰ فروردین در نظق پیش از دستور خود شورای شهر را به «لابی‌گری و بی‌قانونی و رانت بازی» متهم کرد و در انتها گفت: مکروا و مکر اللَّه واللَّه خیر الماکرین [مکر در میان آورد و خداوند بهترین مکرانگیزان است].

علی ناصری که تا دیروز سخنگوی شورای شهر شیراز بود، روز شنبه ۱۸ فروردین در یک نشست خبری گفته بود می‌خواهد ۱۴۰ مشاور برای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری که ریاستش را بر عهد دارد، جذب کند؛ مشاورانی که به گفته او دریافت مالی نخواهند داشت اما ظاهرا جذب این تعداد مشاور برای این کمیسیون با مخالفت کمیته سه نفره شورا (سیداحمدرضا دستغیب، سیدعبدالرزاق موسوی و نوذر امامی) مواجه شده.

بیشتر بخوانید: جذب ۱۴۰ مشاور برای کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر شیراز

در همین حال روز گذشته طرح اصلاح هیات رئیسه شورای شهر شیراز در صحن علنی مطرح شد و مورد تصویب قرار گرفت. بر اساس این طرح وظیفه سخنگویی شورا بر عهده رئیس شورا گذاشته شد.

برخی منابع در شبکه‌های اجتماعی گفته‌اند هدف اصلی جذب ۱۴۰ مشاور «ساماندهی فعالیت‌های انتخاباتی» برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس است اما علی ناصری تاکنون در خصوص اینکه آیا می‌خواهد کاندیدای انتخابات مجلس شود یا خیر، سخنی نگفته است.

با این حال برخی اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان فارس نیز گفته‌اند بر اساس تعهدات پیشین، از کسانی که با لیست امید به شورای شهر شیراز راه یافته‌اند و قصد داشته باشند کاندیدای مجلس شوند، حمایت نخواهد کرد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس زمستان ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

دیدگاه