دست کم ۱۰تن در آتش سوزی یک قهوه خانه در اهواز کشته شدند

  • 14 فروردین 1397 - 7:47

‌مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از کشته شدن ۱۰ نفر در حادثه آتش‌سوزی سنگین در یک قهوه خانه در بازار کیان اهواز خبر داد.

‌مقصود حق‌شناس، مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: به دنبال تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ساعت ۰۱:۰۵ بامداد امروز (چهاردهم فروردین ماه) و گزارش وقوع حریق در یک قهوه‌خانه در بازار کیان اهواز واقع در نبش خیابان مدرس، بلافاصله اکیپ‌های آتش‌نشانی از سه ایستگاه همجوار به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: آتش‌نشانان موفق به نجات شش نفر از شعله‌های گسترده این حریق شدند که همگی دچار مصدومیت‌هایی شده بودند. متاسفانه با وجود تلاش‌های بسیار آتش‌نشانان ۱۰ نفر از حاضران در انتهای قهوه خانه محبوس شدند و جان باختند. در عملیات اطفا حریق سه نفر از آتش‌نشانان نیز مصدوم شدند. عملیات اطفای حریق در ۱۰ دقیقه انجام شد ولی نیروهای آتش نشانی همچنان در محل حادثه حضور دارند.

رسانه‌های محلی «کارگر اخراجی» قهوه‌خانه نوارس را به عنوان متهم آتش‌سوزی عمدی در این قهوه‌خانه معرفی کرده اند.

سرهنگ علی قاسمپور معاون اجتماعی پلیس خوزستان نیز گفته که آتش سوزی قهوه‌خانه نوارس اهواز عمدی اما به هیچ وجه امنیتی نیست.

به گفته او، اختلافات شخصی باعث ایجاد حریق عمدی در این قهوه خانه و جانباختن ۱۰ تن شده‌است و تاکنون چند مظنون در این باره دستگیر شده‌اند. عامل اصلی جنایت تا ظهر امروز شناسایی می‌شود.

 

دیدگاه