امدادرسانی به حدود ۹۰۰ حادثه دیده در فارس طی ۱۱ روز نخست تعطیلات نوروزی

  • 07 فروردین 1397 - 7:55
امدادرسانی به حدود ۹۰۰ حادثه دیده در فارس طی ۱۱ روز نخست تعطیلات نوروزی

فیض اله جعفری، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس با اعلام خبر امدادرسانی به ۱۵۲ مورد حادثه طی ۱۱ روز نخست تعطیلات نوروزی گفت: از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی تا ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۶ فروردین ماه جاری، امدادگران و نجاتگران این جمعیت به ۸۹۳ حادثه دیده امدادرسانی کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس؛ فیض اله جعفری با اشاره به اینکه ۵۲ مورد از حوادث ۱۱ روز گذشته “جاده‌ای۹۰ مورد “خدمات حضوری” و دو مورد “شهری” بوده، افزود: به علاوه ۸ مورد کوهستان در سطح استان را نیز نجاتگران فارسی پوشش امدادی دادند.

آقای جعفری ادامه داد: در مجموع این عملیات‌های امدادی تعداد کل حادثه دیدگان ۸۹۳ نفر بوده که از این تعداد ۲۹ نفر از مصدومین توسط آمبولانس‌های جمعیت به مراکز درمانی انتقال، ۱۹ نفر به صورت سرپایی درمان شدند و ۸۱ نفر نیز در مراکز امدادی به صورت اضطراری اسکان یافتند.

او افزود: در حوادث جاده‌ای ۱۹ مورد عملیات رهاسازی توسط تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر فارس انجام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس اظهار کرد: تعداد تیم‌های عملیاتی به‌کارگیری شده در مجموع این عملیات‌ها ۱۵۸ تیم، شامل ۵۴۵ نفر از عوامل امدادی جمعیت بوده است.

فیض اله جعفری اضافه کرد: در مجموع این عملیات‌ها ۷۲ بار از خودروهای عملیاتی جمعیت استفاده شد.

طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر استان فارس از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ماه جاری ادامه دارد.

 

دیدگاه