جلوگیری از ورود یک دانشجو به خوابگاه دانشگاه هنر

  • 13 اسفند 1396 - 10:31
جلوگیری از ورود یک دانشجو به خوابگاه دانشگاه هنر

حراست خوابگاه «رسا»ی دانشگاه هنر، شب گذشته (شنبه ۱۳ اسفندماه) مانع از ورود یکی از دانشجویان به خوابگاه این دانشگاه شد.

احسان بابامیر، دانشجوی کارشناسی رشته صنایع فرهنگی دانشگاه هنر که با ممانعت مسئولان خوابگاه برای ورود مواجه شده بود، در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره توضیح داد: حدود ساعت ۶ و ۷ عصر روز شنبه قصد ورود به خوابگاه را داشتم که با ممانعت حراست خوابگاه رو به رو شدم و آنها به من گفتند که شما ممنوع الورود هستید.

وی ادامه داد: علت را جویا شدم و آنها به من گفتند که هم اکنون از ریاست با ما تماس گرفته‌اند و گفته‌اند هر کارمندی که به شما اجازه ورود به خوابگاه را بدهد اخراج می‌کنیم.

بابامیر افزود: از آنها درخواست کردم که اگر نامه‌آی کتبی‌ در این خصوص دارند به من نشان دهند اما به من پاسخ دادند که وظیفه ما نیست که به شما نامه کتبی بدهیم و رئیس ما به صورت شفاهی این دستور را به ما داده است.

به گفته این دانشجو، پس از آنکه ماموران حراست با اصرار وی برای نشان دادن دستور و یا نامه کتبی رو به رو شدند، با نیروی انتظامی تماس گرفتند و با بیان اینکه وی اقدام به ایجاد تشنج در خوابگاه کرده است، از ماموران پلیس خواستند که وی را از خوابگاه خارج کنند.

ماموران نیروی انتظامی پس از شنیدن توضیحات این دانشجو، در خصوص راه‌ندادن وی به خوابگاه صورتجلسه‌ای تهیه کرده و به حراست خوابگاه متذکر شدند که اگر برای این دانشجو خارج از خوابگاه اتفاقی رخ دهد، مسئولیتش با دانشگاه خواهد بود.

بابامیر با اشاره به اینکه محل سکونت وی استان چهارمحال بختیاری است، گفت: چون جایی را نداشتم تا زمان تعیین تکلیف به همراه وسایلم جلوی در خوابگاه مستقر شده‌ام.

در چند ماه اخیر، اعتراضات دانشجویی در دانشگاه هنر انجام شده و تجمعاتی برای بیان مسائل و مطالبات صنفی در این دانشگاه برگزار شده است و احسان بابامیر یکی از دانشجویان فعال در حوزه صنفی است.

دیدگاه