برگزارکنندگان مهمانی زنانه در تهران بازداشت شدند

  • 14 اسفند 1395 - 14:39
برگزارکنندگان مهمانی زنانه در تهران بازداشت شدند

پلیس می گوید برگزارکنندگان یک «مهمانی خاص زنانه» را در غرب تهران بازداشت کرده است. به گفته پلیس، زنان «معلوم الحال» به این مهمانی دعوت شده بودند.

سرتیپ محسن خانچرلی، فرمانده انتظامی غرب استان تهران امروز شنبه ۱۴ اسفند به خبرگزاری تسنیم گفته که «اخیرا عده‌ای با تبلیغ یک مهمانی خاص در فضای مجازی و دعوت از زنان معلوم الحال، در یکی از باغ‌تالارهای غرب استان تهران مبادرت به برپایی جشنی خاص تحت عنوان دورهمی کرده بودند و با تبلیغات انجام شده، از هرکدام از کسانی که در این مهمانی حاضر شده بودند مبالغ چند ده هزار تومانی به عنوان ورودیه اخذ کرده بودند.»

به گفته او، «توجیه برگزار کنندگان این مهمانی این بود که چون مجلس زنانه است مجازند هر کاری را در آن انجام دهند در حالی که بر اساس شرع و قانون، برگزاری مهمانی‌ها و مجالسی که به عفاف جامعه خدشه وارد کنند غیرقانونی است.»

این مقام پلیس در خصوص دلیل «خلاف شرع بودن» این مهمانی و توصیف کردن زنان شرکت‌کننده در آن به عنوان «زنان معلوم‌الحال» توضیحی نداده است.

خانچرلی گفت که برای برگزارکنندگان این مهمانی پرونده قضایی تشکیل شده و محل برگزاری مهمانی نیز پلمپ شد.

در دو سال اخیر و به ویژه در سال جاری خورشیدی روند برخورد با پارتی‌ها در ایران از سوی قوه قضائیه و نیروی انتظامی افزایش یافته است.

بازداشت ۱۴ دختر و پسر در شهرستان سپیدان استان فارس، ۴۴ نفر مرد و زن در جریان یک پارتی شبانه در مشهد و بازداشت بیش از ۳۰ دختر و پسر در اهواز از جمله برخوردهای پلیس با پارتی‌ها در یک هفته اخیر بوده است.

دیدگاه