بزرگراه شیراز-اصفهان مسدود شد

  • 05 آبان 1396 - 16:11
بزرگراه شیراز-اصفهان مسدود شد

بزرگراه شیراز – اصفهان (حد فاصل مرودشت-سورمق) از ۵ تا ۸ آبان مسدود است. گمان می‌رود انسداد این بزرگراه باعث کاهش حضور مردم در آرامگاه کوروش و بزرگداشت او شود.

علیرضا سیاهپور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس به خبرگزاری ایرنا گفت: با توجه به اجرای عملیات لگه گیری و مرمت آسفالت محور سعادت شهر به صفاشهر و اصلاح روشنایی تونل سعادت شهر، محور مرودشت – سورمق آباده از جمعه پنجم تا دوشنبه هشتم آبانماه جاری مسدود است.

علیرضا سیاهپور افزود: بر این اساس از رانندگانی که روزهای مذکور قصد عبور از بزرگراه شیراز – اصفهان را دارند تقاضا می‌کنیم که محورهای جایگزین را برای تردد خود انتخاب کنند.

وی ادامه داد: آن دسته از رانندگانی که قصد سفر از اصفهان به بوشهر و شهرهای جنوبی استان فارس دارند از مسیر اصفهان، شهرضا، سمیرم، یاسوج، بوشهر و یاسوج، سپیدان، شیراز و افرادی که از بندرعباس قصد عزیمت به اصفهان دارند نیز از محور بندرعباس، سیرجان، یزد و اصفهان استفاده کنند.

جانشین فرمانده پلیس راه شمال استان فارس نیز اعلام کرد: رانندگان خودروهای سواری که از شیراز قصد سفر به اصفهان را دارند می‌توانند از مسیر جایگزین پل خان- درودزن – اقلید استفاده کنند.
سرهنگ هاشم دهقان افزود: خودروهای کامیون و اتوبوس نیز در مدت مسدود بودن بزرگراه شیراز – اصفهان می‌توانند از مسیر اصفهان، شهرضا، سمیرم، یاسوج، سپیدان، شیراز و بالعکس استفاده کنند.

 

دیدگاه